Par elektronisko deklarēšanu
0
Atgādinām, ka jaunā VID Elektroniskā deklarēšanas sistēma (EDS) vairs neparedz iesniegt dokumentus papīra formātā. Ja vēlaties kļūt par EDS lietotāju, tad fiziskā persona VID teritoriālajā iestādē pēc deklarētās dzīvesvietas adreses, bet juridiskā persona – VID teritoriālajā iestādē, kurā tā reģistrēta kā nodokļu maksātāja, nosūta pa pastu vai iesniedz: *parakstītu līgumu ”Par elektronisko dokumentu parakstīšanu ar elektronisko parakstu, izmantojot Valsts ieņēmumu dienesta elektroniskās deklarēšanas sistēmas pakalpojumus” divos eksemplāros;
*iesniegumu brīvā formā vai Valsts ieņēmumu dienesta ieteiktā formā, kurā norādīta visa nepieciešamā informācija par EDS lietotājiem un tiem nepieciešamajām pilnvarām.
Līgums tiek parakstīts 5 darba dienu laikā un uz e-pasta adresi nosūtīts lietotāja identifikators un parole. Tiem nodokļu maksātājiem, kuri noslēguši jaunos EDS līgumus, elektroniski iesniegtos dokumentus papīra formātā vairs nav jāiesniedz.