“Pasažieru vilciens”: Ekspreša reiss Rēzekne-Liepāja ir attaisnojies
0
27.maijā atklātais ekspreša reiss Rēzekne-Liepāja sevi ir attaisnojis, un trīs mēnešu laikā braucienam no Rēzeknes līdz Liepājai iegādātas 350 braukšanas biļetes, aģentūru LETA informēja AS “Pasažieru vilciens” (PV) preses sekretārs Ģirts Timrots. Vienlaikus ekspreša reiss Rēzekne-Liepāja ir arī ekspresis Rīga-Rēzekne, ko PV uzskata par ļoti pieprasītu reisu, kas pilnībā sevi attaisnojis.
Virzienā Rīga-Rēzekne vidējais vilciena piepildījums ir 64%, bet virzienā Rēzekne-Rīga – 88%, sacīja Timrots, uzsverot, ka Rietumeiropā vilcienu līnijās par izcilu uzskata 40% līdz 50% vietu piepildījumu.
LETA jau informēja, ka 24.maijā tika atklāts jauns vilcienu ekspreša reiss Rēzekne-Liepāja, kas ļauj pasažieriem bez pārsēšanās nokļūt no Rēzeknes līdz Liepājai.
PV patlaban atturas prognozēt konkrētu laiku, kad varētu sākt kursēt ekspresis Liepāja-Rēzekne, jo vēl joprojām ir vairāki jautājumi, kurus nepieciešams atrisināt, tajā skaitā – vēl viena vilciena palaišana.
Pašlaik pasažieru dīzeļvilcieni bez degvielas uzpildīšanas un tehniskās apkopes spēj veikt aptuveni 800 kilometru, tāpēc, atbraucot no Liepājas uz Rīgu, vilcienam jādodas uz apkopi Vagonu parkā vai Zasulaukā, aģentūrai LETA iepriekš skaidroja Pasažieru pārvadājumu departamenta vadītājs Ivars Zaļais, norādot, ka patlaban pasažieru vilcienu apkopi iespējams veikt tikai Rīgā.
“Viena vilciena dēļ izveidot tehniskās apkopes stacijas Liepājā vai Rēzeknē būtu pārāk dārgi,” sacīja Zaļais.
Ekspreša vilcienā ir 210 sēdvietas, divi vagoni aprīkoti ar televizoriem, pasažieru ērtībai vilcienā izvietots arī kafijas automāts. Viena šāda vilciena modernizācija izmaksā aptuveni 600 000 latu.
LETA