“Plus Punkts” atbaida pircējus
Pircējus iepriekš nebrīdinot, ar vakardienu “Plus Punkta” tirdzniecības vietās 5 santīmi ir jāpiemaksā par katru iegādāto laikrakstu vai žurnālu, autobusu un tramvaja talonu, “Latloto” biļetēm un vairākām citām precēm. Uzņēmums šo jauno maksājumu nosaucis par apkalpošanas maksu.
Ja cilvēks pērk, piemēram, trīs preses izdevumus, viņam papildus to cenai ir jāpiemaksā vēl 15 santīmu.
Kioskiem izplatītajā “Plus Punkta” paziņojumā par šādas apkalpošanas maksas ieviešanu ir teikts, ka ir produktu grupas, kurām piegādātāji noteikuši maksimālo pārdošanas cenu un kuru “Plus Punkts” nedrīkst mainīt, bet ir produkti, kuriem ir liels apgrozījums, taču tie nespēj segt “Plus Punkta” kārtējos izdevumus, turklāt pārdevēji to pārdošanā iegulda vairāk sava darba. Tāpēc pieņemts lēmums par apkalpošanas maksas piemērošanu. Šajā rīkojumā pārdevēji arī mudināti ar pircējiem par šo jaunumu komunicēt saprotami un pozitīvi, neaizskarot “Plus Punkta” godu un tēlu.
SIA “Plus Punkts” Tirdzniecības daļas vadītājs Raitis Kvēps, ka uzņēmums “Preses serviss” pasliktinājis iepriekšējos nosacījumus, nedodot “Plus Punktam” iepriekšējās atlaides.
“Tās ir pilnīgas muļķības,” – tā par R. Kvēpa nosauktajiem drakoniskajiem noteikumiem sacīja uzņēmuma “Preses serviss” marketinga direktore Inga Samoviča. Viņu līgums ar “Plus Punktu” daudz neatšķiras no līgumiem ar citiem uzņēmumiem, kas pārdod vēl vairāk preču.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 20.maija numurā.
#kvards-20110520-05#