Precizēts – “Liepājas autobusu parka” akcionāri jūlija beigās lems par pērnā gada peļņas izlietojumu
BNS; liepajniekiem.lv
Pasažieru pārvadātāja “Liepājas autobusu parks” akcionāri kārtējā sapulcē 28.jūlijā lems par pagājušā gada peļņas izlietojumu, liecina oficiālajā izdevumā “Latvijas Vēstnesis” publiskotā informācija.
Tāpat akcionāru sapulces darba kārtība iekļauti jautājumi par kompānijas 2014.gada darbības pārskata apstiprināšanu, 2015.gada budžeta un darbības plānu akceptēšanu, kā arī uzņēmuma padomes pārvēlēšanu.
Aģentūra BNS jau rakstīja, ka kompānija pērn strādāja ar 11,124 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 23,4% mazāk nekā 2013.gadā, savukārt koncerna peļņa pieauga vairākkārt un sasniedza 415,9 tūkstošus eiro. Tostarp koncerna māteskompānija pērn strādāja ar 10,892 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī 228,8 tūkstošu eiro peļņu, pretēji zaudējumiem 2013.gadā.
Tāpat vēstīts, ka no šā gada aprīļa “Liepājas autobusu parka” akcijas ir izslēgtas no regulētā tirgus. Akciju atpirkšanas obligātajā piedāvājumā, kas noslēdzās 5.martā, kompānijas “LAP1R” rīcībā nonāca 373 024 jeb 59,45% “Liepājas autobusu parka” akciju.
Martā “Liepājas autobusu parka” kapitālā pastarpināti līdzdalību ieguva partijas “Vienoti Latvijai” valdes locekļa Aināra Šlesera ģimene. Datubāzes “Lursoft” informācija atklāj, ka “Liepājas autobusu parka” lielākā īpašnieka ”LAP1R” kapitālā 33% ieguva kompānija “Regma 102”, kas pieder kompānijai “Regma 100”. Savukārt kompānijas “Regma 100” īpašnieces ir kompānijas “Avadel” (29,9%), kas pieder Edvardam Šleseram (60%) un Inesei Šleserei (40%), un “Regma 1” (70,1%), kas pieder Edvardam Šleseram (80%), Aināram Šleseram (10%) un Ričardam Šleseram (10)%.
Iepriekš ”LAP1R” kapitālā 100% piederēja ar ekspremjeru Andri Šķēli saistītam uzņēmumam “Inpo 17”, kura līdzdalība samazinājusies līdz 67%.
“Liepājas autobusu parka” otrs lielākais akcionārs ir Liepājas dome, kurai pirms akciju atpirkšanas piedāvājuma piederēja 34,85% autobusu parka akciju.