Otrdiena, 7. maijs Henrijs, Jete, Henriete, Enriko
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

“SEB bankas” klientiem traucēta “Smart-ID” pieejamība

“SEB bankas” klientiem pirmdien ir iespējami traucējumi “Smart-ID”, internetbankas un mobilās lietotnes darbībā, liecina bankas ieraksts mikroblogošanas vietnē “Twitter”.

“SEB bankas” klientiem traucēta “Smart-ID” pieejamība
Foto: Edijs Pālens/LETA
11.07.2022 12:20

LETA

Atslēgvārdi

“SEB bankas” korporatīvās komunikācijas vadītāja Anete Igaune aģentūrai LETA sacīja, ka pagaidām nav pilnībā identificēti traucējumu rašanās iemesli, taču tiek strādāts pie tā, lai maksimāli ātri atjaunotu pakalpojumu pieejamību.

LETA jau ziņoja, ka arī piektdien, 8.jūlijā, “SEB bankas” klientiem “Smart-ID” bija pieejams ar ierobežojumiem. 

Igaune aģentūrai LETA sacīja, ka problēma, visticamāk, nebija saistīta ar kiberuzbrukumiem.

Pēc aktīvu apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz