“SEB bankas” klientiem traucēta “Smart-ID” pieejamība
“SEB bankas” klientiem pirmdien ir iespējami traucējumi “Smart-ID”, internetbankas un mobilās lietotnes darbībā, liecina bankas ieraksts mikroblogošanas vietnē “Twitter”.
LETA
“SEB bankas” korporatīvās komunikācijas vadītāja Anete Igaune aģentūrai LETA sacīja, ka pagaidām nav pilnībā identificēti traucējumu rašanās iemesli, taču tiek strādāts pie tā, lai maksimāli ātri atjaunotu pakalpojumu pieejamību.
LETA jau ziņoja, ka arī piektdien, 8.jūlijā, “SEB bankas” klientiem “Smart-ID” bija pieejams ar ierobežojumiem.
Igaune aģentūrai LETA sacīja, ka problēma, visticamāk, nebija saistīta ar kiberuzbrukumiem.
Pēc aktīvu apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.