Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

”Tele2” atvērs klientu apkalpošanas centru Liepājā

”Tele2” atvērs klientu apkalpošanas centru Liepājā
Foto: Publicitātes
07.05.2015 11:10

liepajniekiem.lv

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” šogad atvērs septiņus klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Jēkabpilī,
Liepājā, Rēzeknē un Rīgā. Tie tiks veidoti saskaņā ar jauno “Tele2” klientu
apkalpošanas centru konceptu, kas ļauj klientiem baudīt augstākā līmeņa servisu – individuālu
un ātru apkalpošanu moderna interjera telpās, kurās ir viegli orientēties, izvēloties sev nepieciešamos mobilo sakaru
pakalpojumus un mobilās ierīces, portālu informē “Tele2” pārstāve Adriāna
Roziņa.

“Tele2” izstrādātais klientu
apkalpošanas centru koncepts ir viens no modernākajiem ne tikai Latvijā, bet
arī Baltijas mērogā, un esam gandarīti, ka klienti atzinīgi novērtē jaunos klientu apkalpošanas
centrus un servisa kvalitāti. Regulāras darbinieku apmācības ļauj klientiem
saņemt profesionālas konsultācijas par mobilo sakaru pakalpojumiem, savukārt
pateicoties sadarbībai ar ražotājiem klientiem varam piedāvāt plašāko jaunāko
mobilo ierīču klāstu. Viens no “Tele2” mērķiem ir vēl vairāk
paaugstināt klientu apmierinātību, un mēs turpināsim ieviest jauno konceptu un patīkami pārsteigt ar augstu servisa līmeni un jauniem pakalpojumiem, stāsta “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktors Arnis Pūciņš.

“Tele2” klientu apkalpošanas centru
koncepts ir radīts “Tele2
AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. “Tele2” sāka
vērienīgo klientu
apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā pirms diviem gadiem, un šobrīd
jau 17 klientu apkalpošanas centros Daugavpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un
Ventspilī ir veiksmīgi ieviests jaunais koncepts. Bez jaunā koncepta ieviešanas
esošajos klientu apkalpošanas centros “Tele2” ir atvēris arī jaunus klientu
apkalpošanas centrus Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā un Tukumā.

Šogad “Tele2” atkārtoti ir atzīts par klientu
uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē, kas ir vēl viens apliecinājums “Tele2” augstajai servisa kvalitātei. “Tele2” klienti ir puse Latvijas iedzīvotāju, savukārt klientu
apkalpošanas centros vidēji mēnesī uzņēmums nodrošina servisu 400 tūkstošiem
esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz