Uzņēmumi sadarbojas, rīkojot akcijas
Jau vairs nav retums, ka klients, izmantojot kāda uzņēmuma pakalpojumus, papildus tiek pie cita uzņēmuma piedāvājuma. “Uzņēmumi šādi kooperējas, lai grūtajos laikos piesaistītu klientu uzmanību,” norāda izklaides centra “Dzintara boulings” menedžere Inga Gūtmane. Piemēram, iepērkoties veikalā “Iki” par kādu konkrētu naudas summu, pircējs saņem “Dzintara boulinga” dāvanu karti. “Dzintara boulings” šim mērķim veikalam “Iki” iedalījis 5000 dāvanu karšu.
Par līdzīgu sadarbību jau panākta vienošanās ar lielveikalu “Baata”, kuru vēl tikai vērs vaļā. Papildus dāvanu kartēm boulinga spēlei pircēji varēs iegūt arī atlaides dažādiem kokteiļiem. “Dzintara boulings” sadarbosies arī ar veikalu tīklu “RIMI”, rīkojot loteriju pircējiem Lieldienās. Tur arī varēs laimēt “Dzintara boulinga” dāvanu kartes.
Līdzīgas klientu piesaistīšanas akcijas iesācis arī tirdzniecības nams “Kurzeme”. “Iepriekš mums jau bija sadarbība ar “Dzintara boulingu”, ledushalli, un pašlaik tā norit ar kinoteātri “Balle”,” pastāstīja akciju sabiedrības “Mēs Liepājai” mārketinga speciāliste Baiba Indriksone.
Tāpat līdz 1.maijam kuponu, ar kuru var tikt pie bezmaksas dzēriena Latvijas 1.rokkafejnīcā, var saņemt Liepājas teātra, kinoteātra “Balle”, Leļļu teātra, Liepājas Universitātes bibliotēkas apmeklētāji, kā arī veikala “Valters un Rapa” pircēji un viesnīcu “Hotel Promenade” un “Līva” klienti.
Viktors Ulberts,
“Kurzemes Vārds”