Aktīvie zīmola veidotāji rāda paveikto
"Kurzemes Vārds"
Aizputes
jaunieši izstādē “A” rāda savu veikumu pašvaldības zīmola izveidē.
Atklāšanā, kas pagājušajā nedēļa notika Tūrisma informācijas un mūžizglītības
centrā, arī apmeklētāji varēja izgreznot audumu un klades.
“Sapratām, ka ir pienācis brīdis
parādīt to, kas jau ir izdarīts, ka kopumā
daudz ir paveikts,” stāsta Aizputes jauniešu “Ideju
mājas” vadītāja Paula Āboliņa-Ābola. Par pazīstamu pilsētas zīmolu ir
kļuvuši jauniešu veidotie krekliņi, kurus rotā burts “A”. Ar šo
produktu līniju aizputnieki darbojās jau pagājušajā gada vasarā. Bet patlaban
tas ir izaudzis līdz kaut kam krietni lielākam. Nu jau grafiskais burts ar tā
atšifrējumu atrodams arī uz citiem priekšmetiem.
Šogad darbs turpināsies, jauniešiem
izstrādājot projektu “A kvadrātā”, kura laikā taps pilsētas
audiogids. “Strādāsim ar mutvārdu tradīcijām un apvienosim tās ar grāmatu
veidošanas darbnīcu. Viss, kas saistās ar “A”, turpina Aizputes novada tūrisma popularizēšanu,”
saka Paula. “Neesam apstājušies, jo saprotam, ka tas ir vajadzīgs, mūsu
darbs ir novērtēts. Pie mums vēršas aizvien jauni cilvēki.” Šogad jaunieši
veidos video par Aizputi, ko pasūtījusi Novada dome. “To varam izdarīt, jo
mums ir tehnika un zināšanas, kā visu paveikt. Un mēs jau arī tagad darbojamies
ar zīmolvedību. Tā ka – kas vēl, ja ne mēs?” pasmaida Paula. “Liekas
jau, ka esam maza pilsēta, bet vēl ir daudz cilvēku, kas nezina, ko mēs,
jaunieši, ikdienā darām. Izstāde mums ir iespēja parādīt, kas paveikts,
pastāstīt, ko vēl plānojam.” Pagaidām, kamēr “Ideju mājas”
renovācija vēl nav pabeigta, tas ir sarežģītāk, bet arī TIC atvēlētajā telpā to
var izdarīt. Iespējams, jauniešu māju apmeklētājiem varēts atvērt jūnijā.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 11. maija numurā.
#kvards-20150511-06#