Aprīlī uz Liepājas domes “karsto tālruni” saņemti 36 zvani
Aprīļa mēnesī uz domes “karsto tālruni” zvanījuši un savus priekšlikumus izteikuši 36 iedzīvotāji, no kuriem visvairāk – 20 zvani – saņemti par ielu, teritoriju sakopšanu un apsaimniekošanas jautājumiem, informē Liepājas domes Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas praktikante Dace Ķēde.
Salīdzinot ar marta mēnesi, divas ar pusi reizes pieaudzis zvanu skaits par teritoriju sakopšanas un apsaimniekošanas jautājumiem, jo, kā zināms, aprīlis bija ”Lielās talkas” mēnesis, kad Liepājas dome aicināja ikvienu ziņot par teritorijām, kuras nepieciešams sakopt.
Divi iedzīvotāju zvani saņemti par sabiedrisko transportu un tā pieturvietām. Tāpat divi zvani saņemti par apkuri. Par ielu remontu, talkas koordinēšanu, par apgaismojumu, luksoforiem, smaku Ziemupes galā, par namiem Ventspils un Siguldas ielā, par plakātu O. Kalpaka ielas galā, par avīzi ”Katram Liepājniekam”, par kokiem, balkonu Uliha ielā un par māju apsaimniekošanu – par katru no šiem jautājumiem saņemts pa vienam iedzīvotāju zvanam.
Saņemtie zvani ar iedzīvotāju priekšlikumiem iespēju robežās tiek pārbaudīti un minētie trūkumi novērsti. Pašvaldība uzslavē tos iedzīvotājus, kuri nepaliek vienaldzīgi un ir ieinteresēti savas pilsētas dzīvē un tās uzlabošanā. Dome aicina arī turpmāk būt vērīgiem un informēt par vēl nesakoptām vietām pilsētā un citiem jautājumiem, kuri iedzīvotājiem ir svarīgi un kuros nepieciešama pašvaldības rīcība.
“Karstā tālruņa” numurs ir 63425197, un iedzīvotājiem uz to ir iespējams piezvanīt visu diennakti. Darba laikā zvanītājus uzklausīs domes darbiniece, bet pēc darba laika savu ziņu iespējams ierunāt automātiskajā atbildētājā.