Ar saskābuša alus pudeli meklē taisnību
Rūgtu mirkli, iepērkoties veikalā “Maxima”, kas atrodas Dzērves ielā 21, piedzīvojis turpat netālu dzīvojošais Konstantīns Miļevskis.
Alus, ko viņš nopircis, uzdzirkstījis kā šampanietis, bijis skābs un nelietojams, taču apmainīt pret kvalitatīvu to nav izdevies.
Konstantīns tūliņ devies atpakaļ uz veikalu un lūdzis vai nu alu apmainīt, vai atdot naudu, taču – nekā! Viņam izsniegta veidlapa, kas jāizpilda, tas esot prasības pieteikums, lai gaidot, kad būs atbilde. Taču Konstantīns ir nesaprašanā – to, ka alus ir nekvalitatīvs, varot uzreiz redzēt. Kāpēc to vienkārši nevarēja apmainīt? Kopīgi noskaidrojām, ka Konstantīna nopirktajam alum derīguma termiņš vēl nav beidzies – to var lietot līdz šā gada 30. jūlijam. Tā nu Konstantīns ar savu alus pudeli staigā un meklē taisnību.
Pieminētā veikala “Maxima” direktore Laila Mironova skaidroja, ka diemžēl tāda esot kārtība. Ikviens cilvēks par preču kvalitātes jautājumiem arī pats varot sazināties un uzdot savus jautājumus Kvalitātes departamenta darbiniekiem pa bezmaksas tālruni 80002020. “Veikals taču nav vainīgs, ka alus ir saskābis,” viņa sacīja un ieteica klientam doties uz Pārtikas un veterinārā dienesta Liepājas pārvaldi, lai tur veiktu pārbaudi.
Kristīne Pastore,
“Kurzemes Vārds”
Konstantīna prieki par nopirkto alu bijuši īsi – tas izrādījies saskābis un nelietojams.