Asfaltu nofrēzē jau desmit dienas pēc līniju pārkrāsošanas
liepajniekiem.lv
Liepājnieki pauž sašutumu par dīvaino situāciju Ganību ielā krustojumā ar Ed.Veidenbauma ielu, kur notiek brauktuves remontdarbi.
Kā lasītāji ziņo sociālajos tīklos, nupat – 5.jūnijā, šajā krustojumā no jauna pārkrāsotas gājēju pārejas un citas līnijas. Taču liels bijis pārsteigums, kad 15.jūnijā nule notrafarētajā vietā sākts frēzēt nost asfaltu.
Pārliecinājāmies, ka 16.jūnijā ne vien veikta brauktuves virskārtas nofrēzēšana, bet uzņēmuma ”Ceļu, tiltu būvnieks” strādnieki nofrēzētajās vietās jau klāja jaunu asfalta kārtu.
Kā portālam skaidroja Komunālās pārvaldes Ceļu nozares vadītājs Mārtiņš Jākobsons, pieņemts lēmums brauktuvi krustojumā uzlabot, jo iepriekš uzklausītas apkārtējo māju iedzīvotāju sūdzības par to, ka brauktuve šajā vietā jau vairakkārt labota, nosēdušies komunikāciju aku vāki, kā dēļ radās vibrācija, kas traucēja liepājnieku naktsmieru.
”Ganību un Ed.Veidenbauma ielas krustojumā tiek mainīts asfalta segums,” klāsta M.Jākobsons: ”Minēto iemeslu dēļ asfalta seguma virskārta tika nofrēzēta un šajā vietā būs jauns asfalts. Tāpat tiek nolīmeņotas komunikāciju akas.”
Savukārt taujāts, kādēļ vispirms tika veikta horizontālā apzīmējuma atjaunošana, bet pēc pāris dienām tas noplēsts, M.Jākobsons skaidroja: ”Horizontālais marķējums pilsētā pavasaros tiek veidots plānveidīgi, metodiski ejot cauri pilsētai.”
Viņš atzīst, ka bijusi neliela nesaprašanās ar darbu secības ieplānošanu, taču norāda: ”Sākot veikt darbus, lai tie būtu kvalitatīvi, tika pieņemts lēmums veco un nolietojušos asfaltu izfrēzēt arī vietās, kur bija svaigi uzzīmētās gājēju pārejas. Tādējādi jaunais segums būs līdzens.”
”Labā ziņa ir tā, ka pilsētai par atkārtoto marķēšanu jāmaksā nebūs.” Proti, tā kā horizontālā marķējuma izveidi pilsētā veic uzņēmums ”Ceļu, tiltu būvnieks”, tad šis pats uzņēmums par saviem līdzekļiem veiks pārmarķēšanu.