Atlaiž parādu par zvaniem “Zelta drudzim”
Harijam Aivaram Purmālam, kurš nonācis pamatīgos parādos saistībā ar sievas zvaniem uz televīzijas spēli “Zelta drudzis” un “Lielais jautājums”, operators “Tele2” izrādījis pretimnākšanu un parādu samaksās viņa vietā.
Tādu ziņu saņēma redakcija.
Atgādināsim, ka 72 gadus vecais liepājnieks jau vairākus mēnešus bija maksājis 90 latu un lielāku rēķinu par mobilo tālruni, no kura viņa sieva zvanījusi televīzijas spēlēm, kurās var laimēt naudu. Kad aprīlī saņēmis 195 latus lielu rēķinu, turklāt sieva apgalvojusi, ka zvanījusi pavisam reti, viņš vērsās pēc palīdzības gan redakcijā, gan Patērētāju tiesību aizsardzības birojā un arī pie juristiem. Vēlāk, atzīstot, ka rēķinu uzskaitē radušās kļūdas, “Tele2” to samazināja līdz 169,37 latiem, taču H. A. Purmāls uzskatīja, ka arī tas ir par lielu. Tomēr “Tele2” sabiedrisko attiecību speciāliste Vita Sirica sarunā ar “Kurzemes Vārdu” apgalvoja, ka šī summa esot korekta.
“Esam veikuši atkārtotu pārbaudi,” viņa sacīja. “Tā kā spēļu “Zelta drudzis” un “Lielais jautājums” tālruņu numuri pieder uzņēmumam “Lattelecom”, vēlreiz pārbaudījām datus arī tehniskajā līmenī, sazinoties ar šā uzņēmuma atbildīgajiem darbiniekiem. Veicot atkārtotu detalizētu pārbaudi, ir secināts, ka “Lattelecom” centrālēs reģistrēto zvanu skaits sakrīt ar transakciju skaitu, kas tika nodots “Tele2″ norēķinu sistēmai un uz kā pamata H. A. Purmālam izsniegts rēķins un pārrēķins par iepriekšējo periodu. Zvanu kopskaits, rēķina un pārrēķina summa ir pareiza un atbilst no H. A. Purmāla tālruņa numura veikto zvanu skaitam.”
Tomēr, nākot pretī savam lojālajam klientam, kurš ir nonācis visai nepatīkamā situācijā, kā arī, ņemot vērā viņa finansiālo situāciju, “Tele2” apsolīja no saviem līdzekļiem segt parāda summu uzņēmumam “Lattelecom” par zvaniem, kas no H. A. Purmāla telefona numura reģistrēti uz spēlēm “Zelta drudzis” un “Lielais jautājums”.
Kad redakcija sazinājās ar Purmāla kungu, lai pavēstītu viņam patīkamos jaunumus, viņš solīja, ka ne pats, ne arī sieva vairs nekad nezvanīs raidījumiem, kur sola naudas laimestu. Arī V. Sirica aicināja gan H. A. Purmālu, gan visus citus mobilo sakaru lietotājus pirms katra zvana uz paaugstinātās maksas numuriem noskaidrot tā izmaksas un izvērtēt savas iespējas samaksāt plānotos zvanus, lai nenonāktu līdzīgā situācijā.
Kristīne Pastore,
“Kurzemes Vārds”