Piektdiena, 19. aprīlis Vēsma, Fanija
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Tirgotāji “Melnajā piektdienā” prognozē pārdošanas apmēru pieaugumu

Neskatoties uz sarežģīto situāciju ekonomikā, tirgotāji “Melnajā piektdienā” prognozē pārdošanas apmēru pieaugumu, aģentūrai LETA atzina tirgotāji.

Tirgotāji “Melnajā piektdienā” prognozē pārdošanas apmēru pieaugumu
Foto: Publicitātes
24.11.2022 16:27

LETA

Tostarp internetveikala “220.lv” pārstāvji aģentūrai LETA prognozē, ka šogad “Melnajā piektdienā” pārdošanas apmēri varētu pieaugt vidēji par 10%, salīdzinot ar pērno gadu.

Šāda prognoze izteikta pamatojoties uz Helovīna akciju panākumiem un “Singles Day” jeb Vientuļnieku dienas atlaižu piedāvājumu. Vientuļnieku diena tirdzniecības nozarē tiek atzīmēta 11.novembrī un ar šo dienu tiek uzskatīts, ka sākas Ziemassvētku iepirkšanās maratons.

“220.lv Marketplace” pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols skaidro, ka patlaban var novērot izteiktu pircēju aktivitāti katru reizi, kad tiek izziņotas jaunas atlaižu kampaņas, proti, cilvēki ir gatavi nogaidīt līdz preces cena kļūst zemāka un tikai tad izdarīt pirkumu.

Kompānijā prognozē, ka šogad lielāko pārdoto preču apmēru “Melnajā piektdienā” veidos tādas kategorijas kā parfimērija, rotaļlietas, viedās elektroierīces, tostarp viedtālruņi, austiņas un viedpulksteņi, televizori un visa sadzīves tehnika, piemēram, putekļsūcēji.

Tikmēr internetveikalu “1a” un “Senukai” Lietuvā, “KSenukai” Latvijā un “K-Rauta” Igaunijā pārvaldošā e-komercijas uzņēmuma “Kesko Senukai Digital” pārstāvji aģentūrai LETA min, ka šogad plānots sasniegt “Melnās piektdienas” rekordu.

“Kesko Senukai Digital” dati liecina, ka 11.novembra jeb Vientuļnieku dienas akcijas laikā veikto pasūtījumu skaits visās trijās Baltijas valstīs pieauga par 62%, salīdzinot ar ierastu piektdienu. Lielākās izmaiņas fiksētas Lietuvā, kur klienti 11.novembrī veica par 81% vairāk pasūtījumu, nekā parasti.

Vientuļnieku dienā “Kesko Senukai Digital” platformās pieaudzis arī e-veikalu apmeklētāju skaits – Lietuvā un Igaunijā akcijas piektdienā bija divas reizes vairāk klientu, kamēr Latvijā klientu skaits pieauga par 60%. Īpaši aktīvi bija klienti vecumā no 35 līdz 45 gadiem.

Baltoties uz Vientuļnieku dienas datiem, “Kesko Senukai Digital” plāno, ka “Melnajā piektdienā” pasūtījumu skaits šogad pārsniegs 2021.gada rezultātus.

Ik gadu novembra pēdējā piektdienā pasaulē daudzi tirgotāji rīko “Black Friday” jeb “Melnās piektdienas” akciju, piedāvājot preces ar atlaidēm.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz