Piektdiena, 17. maijs Umberts, Herberts, Dailis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Bez mašīnas paliek bez darba

Bez mašīnas paliek bez darba
18.03.2011 07:06

Atslēgvārdi

Kopš 5. februāra Virgīnijs Gričelis palicis bez automašīnas, kas viņam diendienā vajadzīga, lai veiktu savus darba pienākumus uzņēmumā “Latvijas pasts”. Vīrietis mašīnu vairākkārt uzticējis autoservisa SIA “Karteris” meistariem, taču vaina tā arī neesot novērsta.

Autoservisa priekšnieks Andris Jansons apgalvo, ka meistari visu izdarījuši kārtīgi.

Februāra sākumā Virgīnija automašīnai “KIA Sportage” sākušās problēmas ar degvielas padevi. Viņš devies uz SIA “Karteris” autoservisu, kas atrodas Pļavu ielā 55, kur solīts vainu novērst. Savu auto viņš saņēmis atpakaļ pēc divām nedēļām – viss esot kārtībā. Taču nebijis vis! Pēc divām dienām viņš atgriezies servisā ar to pašu vainu. Pēc desmit dienām auto atkal bijis braukšanas kārtībā, taču pēc četrām atkal sākusies tā pati vaina. Tad Virgīnijs vairs nav devies uz servisu, bet kopā ar paziņu pats ķēries pie darba. Kā apgalvo vīrietis, atklājušās briesmu lietas: lai gan servisā apgalvots, ka tīrīta degvielas bāka, viņaprāt, tur nekas neesot darīts vai darīts ļoti pavirši. Atklātas vēl dažādas neizdarītas lietas, kuru dēļ Virgīnijs devies uz servisu.

Turklāt viņš ir neapmierināts, ka servisā viņam neesot izsniegts ne padarīto darbu apraksts, ne tāme, ne arī čeks par samaksāto naudu. Kopā viņš mašīnas remontam iztērējis 200 latu, taču auto pagaidām stāv. Turklāt vīrietim radušies arī citi finansiāli zaudējumi. Kamēr mašīna otro reizi bijusi servisā, viņam darbā nācies ņemt bezalgas atvaļinājumu. “Es izvadāju avīzes ar personisko mašīnu,” viņš stāsta. “Pirmo reizi, kamēr to remontēja, pasts man iedeva citu mašīnu, bet otro reizi vairs nebija ko dot, taču bez mašīnas es savu darbu darīt nevaru. Es vairs šā servisa meistariem neuzticos un vienīgais, ko vēlos – atgūt vismaz daļu samaksātās naudas.”

SIA “Karteris” priekšniekam Andrim Jansonam par konfliktu ir zināms. Viņš skaidro, ka, visticamāk, problēmas ar degvielas padevi šai automašīnai radušās pēc nekvalitatīvas, droši vien nezināmas izcelsmes degvielas lietošanas. Viņš pats esot runājis ar meistariem, kuri apgalvojuši, ka divreiz tīrīta gan bāka, gan nomainīts sūknis.

Virgīnijs gan noliedz, ka lietota nekvalitatīva degviela, sakot, ka to pilda tikai SIA “Kings” degvielas uzpildes stacijā – tas ir paredzēts līgumā ar darba devēju, bet pēdējo reizi to darījis degvielas uzpildes stacijā “Statoil”.

Lai tomēr civilizēti risinātu konfliktu, A. Jansons piedāvā automašīnai uz servisa rēķina nomainīt degvielas sūkni un vienoties vēl par kādiem darbiem, ja tas būs nepieciešams. Un arī visus dokumentus automašīnas īpašnieks saņemšot. “Ir cilvēki, kas tos nemaz neņem. Ja viņš būtu prasījis, mūsu darbinieki viņam visu būtu izsnieguši,” samiernieciski saka A. Jansons un sola pats piedalīties turpmākajās sarunās, lai Virgīnija mašīnu dabūtu uz kājām.

Kristīne Pastore,
“Kurzemes Vārds”

Egona Zīverta foto

“Ar šito mazo štrunta benzīna iesmidzinātāju arī sākās visa šļura ar manu mašīnu,” rāda Virgīnijs.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz