CSDD aicina “ierakt draugu smiltīs”, lai nebrauktu dzēris

liepajniekiem.lv
Ceļu satiksmes drošības direkcija
(CSDD) kopā ar apdrošināšanas sabiedrību ERGO satiksmes drošības kampaņas “Dusmīgs, toties dzīvs!” ietvaros ir izveidojusi aplikāciju ar drastisku
nosaukumu “Ieroc draugu!”. Tā ļauj virtuāli ierakt draugu (vai pat sevi)
pludmales smiltīs, lai atturētu no braukšanas reibumā. Vienlaikus aplikācija
ļauj cilvēkiem kļūt par Jāņu kampaņas klipa galveno varoni, portālu informēja CSDD sabiedrisko attiecību daļā.
CSDD un ERGO mērķis ir
ar šo aplikāciju iedvesmot cilvēkus radošām idejām, proti, ar kādām metodēm
iespējams atturēt Jāņa bērnus no auto vadīšanas reibumā. Reģistrējoties
ar kādu no sociālo tīklu profiliem un sekojot norādēm jeb – virtuāli “rokot”, rezultātā var iegūt ko
īpašu – personalizētu Jāņu reklāmas video rullīti ar izglābtā cilvēka
seju. Šādi ikvienam ir iespējas kļūt par CSDD kampaņas “Dusmīgs, toties dzīvs!” klipa galveno varoni un izprast braukšanas reibumā negatīvās sekas
mūsdienīgā un interaktīvā veidā. Ar paša
radīto klipu ir iespējams dalīties arī sociālajos tīklos, savukārt “rakt” var
šeit: http://totiesdzivs.lv/ieroc/.
Kampaņas “Dusmīgs,
toties dzīvs!” ietvaros tiek piedāvāti dažādi risinājumi, piemēram, TV klipi un
digitālās aplikācijas, uzsverot, ka iereibušos un braukt gribošos draugus var
apturēt dažādos veidos, taču ne vienmēr viņi būs priecīgi. Varbūt draugi
dusmosies, kliegs un purpinās zem deguna, bet vismaz būs pasargāti un paliks
dzīvi.
Arī
šogad CSDD kopā ar Satiksmes ministriju, Valsts policiju un sadarbības
partneriem ar kampaņu “Dusmīgs, toties dzīvs!” aicina: “Jāņu brīvdienās –
nulle bojāgājušo!”. CSDD kampaņas pret braukšanu alkohola reibumā veido jau 15
gadus, kā rezultātā situācija uz ceļiem ir jūtami uzlabojusies. Ja
2001.gadā dzērājšoferu izraisītajās avārijās bojā gāja 111 cilvēki, bet pērn
gandrīz četras reizes mazāk – 29 bojā gājušie.