Decembrī uz domes “karsto tālruni” zvanīts 37 reizes
Decembrī uz Liepājas domes ”karsto tālruni” 63425197 zvanījuši un savus priekšlikumus vai sūdzības izteikuši 37 iedzīvotāji, no kuriem visvairāk – 15 iedzīvotāju – zvanījuši par ielu, teritoriju sakopšanu un apsaimniekošanas jautājumiem, kas sniegotas ziemas laikā ir īpaši aktuāli, informē Liepājas domes sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Ķēde.
Visvairāk jautājumu iedzīvotājiem bija par ielu un ietvju tīrīšanu no sniega. Iedzīvotāji uz ”karsto tālruni” zvanīja, lai informētu, ka pie viņu dzīvojamām ēkām nav tīrītas un kaisītas ietves. Informācija nodota namu apsaimniekotājiem. Vairāki zvani saņemti arī par nepieciešamību attīrīt ielas no sniega. Saņemtā informācija nodota SIA ”Komunālā pārvalde”, kas iespēju robežās šos jautājumus arī risina.
Citas problēmas, ko ik gadu sagādā sniegs, veidojas starp ietvju uzkopējiem un brauktuvju uzturētājiem. Vairāki iedzīvotāji sūdzas par to, ka sētnieku darbu sabojā ielu tīrīšanas mašīnas, kas uz ietves no brauktuves puses uzsviež sniegu. Tomēr bez vainas nav arī paši ietvju tīrītāji, kuri nereti visu sniegu uzmet uz brauktuves, lai gan ieteicams veidot sniega valni. Rezultātā brauktuves tīrītāja automašīnas lāpsta sniegu viegli atsviež atpakaļ uz ietves, lai gan tehnika pārvietojas ar šim darbam atļauto ātrumu. Kā informē ”Komunālā pārvalde”, ja sētnieks uz ietves un brauktuves šķautnes veidos sniega valni, tad nākamajā brauktuves stumšanas reizē ietve netiks vai minimāli tiks apbērta ar sniegu, un sētnieka iepriekšējais darbs nebūs lieki darīts.
Vairāki zvanītāji interesējās arī par sabiedriskā transporta kustību, domē vēršoties ar jautājumu, kāpēc autobusi noteiktajā kustību saraksta laikā nekursē? Liepājas pilsētas pašvaldības aģentūra ”Liepājas sabiedriskais transports”, atbildot uz kāda iedzīvotāja jautājumu, kāpēc 6. decembrī 6. maršruta autobusa reiss plkst. 21.49 no M. Ķempes ielas netika aizpildīts, informē, ka tas nebija iespējams, jo notika ceļu satiksmes negadījums.
Savukārt kāds cits iedzīvotājs bija neizpratnē, kāpēc 2. decembrī Palangas ielas pieturā plkst. 20.36 6. maršruta autobuss nebija norādītajā laikā. ”Liepājas sabiedriskais transports” informē, ka 2. decembris bija brīvdiena, kad sabiedriskais transports kursē pēc brīvdienu saraksta. Reiss tika precīzi izpildīts kā plānots sarakstā – plkst. 20.38. Reisam plkst. 20:36 ir jābūt darba dienās.
Iedzīvotāji zvanījuši arī par nepieciešamību noregulēt luksoforus pie CSDD, kā arī pie gājēju pārejas pie Annas baznīcas. Izpilddirektors Edgars Rāts informē, ka luksofors pie CSDD noregulēts tā, lai neveidojas sastrēgums uz galvenās maģistrālās Brīvības ielas. Savukārt gājēju pārejai pie Annas baznīcas ir ļoti augsta iedzīvotāju kustības intensitāte, tādēļ luksofora darbību būtiski izmainīt nevar. Abu luksoforu darbības laikus nav plānots mainīt.
Kāds iedzīvotājs jautā, vai pēc jaunās tramvaja līnijas pabeigšanas tiks remontēta Cieceres iela? Izpilddirektors E. Rāts informē, ka būvdarbu robežās tiks sakārtots ielas segums. Pavasarī, iestājoties piemērotiem laika apstākļiem, tiks veikts bedrīšu remonts.
”Karstā tālruņa” numurs ir 63425197 un iedzīvotājiem uz to ir iespējams piezvanīt visu diennakti. Saņemtie zvani ar iedzīvotāju priekšlikumiem iespēju robežās tiek pārbaudīti un nodoti tālāk atbildīgajām instancēm, lai minētie trūkumi tiktu novērsti.
Novembrī uz domes ”karsto tālruni” zvanīts 33 reizes, oktobrī – 44 reizes, septembrī – 57 reizes.
2012. gadā uz ”karsto tālruni” kopā zvanīts 398 reizes.