Sestdiena, 4. maijs Viola, Vizbulīte, Vijolīte
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Domes vadība izsaka pateicību valdībai par atbalstu tramvaju līnijas izbūvē

Domes vadība izsaka pateicību valdībai par atbalstu tramvaju līnijas izbūvē
17.09.2010 16:10

Liepājas Domes priekšsēdētāja vietnieks Gunārs Ansiņš izsaka pateicību valdībai un LR satiksmes ministram Kasparam Gerhardam par tramvaja līnijas pagarināšanas projekta atbalstu. Projekts paredz tramvaja līnijas pagarināšanu no Klaipēdas ielas līdz Ezerkrastam, kā arī esošo nolietojušos sliežu ceļa posmu rekonstrukciju.

”Šis ir ilgi lolots sapnis – attīstīt tramvaja satiksmes infrastruktūru. Līdz ar to pirmo reizi šajā gadsimtā Baltijas valstīs vecākā elektriskā tramvaja līnija, kas ir viena no Liepājas vērtībām, piedzīvos nozīmīgus uzlabojumus,” gandarījumu izsaka Domes priekšsēdētājs vietnieks Gunārs Ansiņš.

Projekta mērķis ir veicināt sabiedriskā transporta attīstību kā alternatīvu privāto automašīnu izmantošanai. Arī satiksmes ministrija, vērtējot ”Liepājas tramvaja” sagatavotās investīciju programmas, secinājusi, ka pārvadāto pasažieru skaits tramvajā Liepājā ieņem nozīmīgu vietu sabiedriskā transporta sistēmā.

“Ir ieguldīts liels darbs, lai spertu pirmo soli tramvaja līnijas pagarināšanā. Esmu gandarīts, ka šis konkrētais projekts ir vainagojies ar valdības atbalstu. Paldies satiksmes ministram Kasparam Gerhardam, kas ir palīdzējis projektam īstenoties”, uzsver G. Ansiņš.

Liepājas tramvaja līniju attīstības projekta īstenošanas laikā tiks izveidotas jaunas darba vietas būvdarbu/rekonstrukciju darbu izpildei. Lai gan šīs darba vietas nebūs ilgtermiņa, projekta īstenošanas īstermiņa programma veicinās tramvaju infrastruktūras turpmāko attīstību, kas savukārt radīs jaunas darba vietas tuvākajā nākotnē.

Tramvaju līnijas pagarināšana paplašinās šā videi draudzīgā satiksmes līdzekļa apkalpes teritoriju, radīs priekšnosacījumus ērtākai un ekonomiski izdevīgākai sabiedriskā transporta funkcionēšanai un uzlabos vidējo reisa satiksmes ātrumu.

Būvniecības darbi Liepājā varētu sākties 2011.gada pavasarī. Investīciju programma ietver tramvaja līnijas pagarināšanu par 1,6 kilometriem divvirzienu sliežu ceļa izbūvi aptuveni 3,2 kilometru garumā, kā arī tramvaju līnijas sliežu ceļu kritisko posmu rekonstrukciju visā esošās līnijās garumā un vilkmes apakšstacijas izbūvi.

Liepājā tramvajs sāka kursēt jau no 1899. gada 26. septembra. Tā ir vecākā tramvaja līnija Baltijā. Maršruta līnijas kopgarums šobrīd ir 6,9 kilometri. Tas savieno Liepājas ģeogrāfiski centrālajā daļā esošo Jaunliepāju (Liepājas Metalurga rajonu) ar Dienvidrietumu mikrorajonu, pa ceļam šķērsojot daļu pilsētas centra un pietuvojoties Jūrmalas parka rajonam Vecliepājā. Visa maršruta izbraukšana vienā virzienā aizņem vidēji 24 minūtes. Kopā uz Liepājas tramvaja maršruta darbojas 28 pieturas, pa 14 katrā virzienā.

Zane Ģirne,
sabiedrisko attiecību speciāliste

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz