Trešdiena, 6. jūlijs Anrijs, Arkādijs
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Jaunajā ostmalā top maģistrālā veloceliņa posms

Jaunajā ostmalā top maģistrālā veloceliņa posms
27.08.2007 14:57

0

Atslēgvārdi

Jaunās ostmalas rekonstrukcijas ietvaros uz gājēju ietves starp abiem tiltiem top ar sarkanu bruģi iezīmēts veloceliņš. Tas ir tikai mazs posms no kopējā maģistrālā veloceliņu tīkla, kura izbūve Liepājā notiks pakāpeniski vairāku gadu garumā. Šobrīd Jaunajā ostmalā notiek plaši brauktuves un gājēju zonas rekonstrukcijas darbi. Posmā starp Rīgas ielu un Jauno tiltu kanāla pusē jau skaidri saskatāma ietve ar sarkana bruģakmens joslu. Tas ir fragments no pilsētas veloceliņu tīkla, kura attīstība ir paredzēta Liepājas Transporta shēmā līdz 2015. gadam.

”Šā veloceliņa posma izbūve ir iespējama, pateicoties šogad īstenotajai pilsētas ielu rekonstrukcijas un renovācijas programmai,” skaidro SIA ”Komunālā pārvalde” speciālists Mārtiņš Jākobsons.

Turpmākajos gados ielu rekonstrukcija un renovācija turpināsies. Darbus plānojot, jau tagad tiek ņemts vērā tas, vai remontējamā ielas posmā atbilstoši pilsētas Transporta shēmai ir paredzēta arī veloceliņa izbūve.

”Tad tas notiek vai notiks vienlaikus ar visiem citiem plānotajiem darbiem, lai pie veloceliņa izbūves nebūtu jāatgriežas vēlāk,” piebilst M. Jākobsons. Tādējādi ar laiku pilsētā veidosies kopējais veloceliņu tīkls, kas uzlabos satiksmes iespējas ar šo transporta līdzekli.

Liepājas Transporta shēma paredz, ka veloceliņa posms Jaunajā ostmalā būs savienots ar velosipēdu trasi gar Zemnieku ielu un ļaus izbraukt ārpus pilsētas Grobiņas virzienā, kā arī – pāri Jaunajam tiltam ar velosipēdu trasi gar Zirņu ielu, pa kuru varēs doties Klaipēdas virzienā. Cauri Vecliepājai paredzēts izveidot vēl divus maģistrālos veloceliņus – vienu gar Jūrmalas parku, otru – no Tramvaja tilta cauri pilsētas centram pa Pļavu ielu līdz Vaiņodes un Ganību ielai.

 Pirms diviem gadiem pēc Būvvaldes pasūtījuma izstrādātajā pilsētas Transporta shēmā ir ietverta sadaļa ”Velosatiksme”. Tajā paredzēts līdz 2015. gadam izveidot veloceliņu tīklu, kas nodrošinās iespējas iedzīvotājiem ar velosipēdu nokļūt darbavietās, uz skolu, dažādām iestādēm un veikaliem, kā arī tūristiem iespējas apskatīt pievilcīgus dabas un kultūrvēstures objektus.

”Šie plāni, protams, īstenosies tikai tajā gadījumā, ja pilsētas ielu rekonstrukcijai turpmākajos gados tiks atvēlēts pietiekami daudz līdzekļu,” uzsver pilsētas galvenā arhitekte Iveta Ansone.

Šogad Jaunās ostmalas rekonstrukcijas izmaksas ir plānotas vairāk nekā 415 000 latu apjomā.

Aigars Štāls,
Liepājas domes sabiedrisko attiecību speciālists

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz