Kampaņa ”Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” uzrunājusi 83% autovadītāju
liepajniekiem.lv
Noslēgusies CSDD rīkotā kampaņa ”Brauc ar prātu. Paliec
dzīvs!” un apkopotā informēcija liecina, ka tā emocionāli uzrunājusi 83%
aptaujāto autovadītāju, portālu informēja CSDD Liepājas nodaļas priekšnieka
vietnieks Arnis Jekste.
Viņš stāsta, ka vislielāko iespaidu uz sabiedrību atstājis
kampaņas video klips:
”|Tas licis pārdomāt, izvērtēt un uzņemties atbildību gan par savu, gan par
apkārtējo braukšanas stilu.”
CSDD kampaņa ”Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” tika uzsākta
pēc pagājušā gada asiņainā novembra, kad uz ceļiem bojā gāja 27 cilvēki. Kampaņas
laikā ievērojami uzlabojās situācija uz ceļiem, jo decembrī bojā gājušo skaits
samazinājās līdz 13. Tāpat drošība uz ceļiem būtiski uzlabojās arī
Ziemassvētkos un gadu mijā, kad Valsts policija kampaņas ietvaros organizēja
iespaidīgus reidus.
Kampaņu ”Brauc ar prātu. Paliec dzīvs!” CSDD organizēja
sadarbībā ar Satiksmes ministriju, Valsts policiju, apdrošināšanas sabiedrību
ERGO un SIA ”Statoil Fuel & Retail Latvia”. Tā tika uzsākta pagājušā
gada 29.novembrī, aicinot autovadītājus aizdomāties par savu un līdzbraucēju
drošību un dzīvību. Kampaņu izstrādāja aģentūra ”Adell
Saatchi & Saatchi”. Kampaņa tika finansēta no OCTA līdzekļiem.
Kampaņas efektivitātes mērījumu veica pētījumu kompānija
”TNS Latvia” šā gada janvāra sākumā visā Latvijā ar aptaujas internetā
starpniecību aptaujājot 800 iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 65 gadiem.