Lidosta “Rīga” janvārī plāno prezentēt jauno zīmolu
VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” šā gada janvāra otrajā pusē plāno prezentēt jauno zīmolu un vizuālo identitāti, aģentūrai LETA sacīja lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.
LETA
Viņa arī norādīja, ka jaunā zīmola ieviešana turpināsies visa gada garumā.
Vienlaikus komentējot 2024. gada lidostas “Rīga” plānus, Odiņa prognozēja, ka šogad lidosta “Rīga” apkalpos 7,3 miljonus pasažieru, kā arī šogad lidosta ar plašu un daudzveidīgu pasākumu programmu atzīmēs pastāvēšanas piecdesmitgadi un sāks īstenot “RIX Airport City” projektu.
Viņa arī sacīja, ka šogad plānots noslēgt jaunā termināļa būvniecības iepirkumu un gada otrajā pusē sākt tā būvniecības darbus.
“Protams, svarīgs darbs būs šī projekta finansējuma piesaiste, kur pie pamata rezultātiem jānonāk pirmajā pusgadā,” minēja Odiņa.
“Lidostas jaunā termināļa un “RIX Airport City” projekts un tā nākotnes vīzija ir cieši saistīta ar starptautiskās “Rail Baltica” dzelzceļa līnijas ienākšanu lidostas teritorijā.
Mūsu mērķis ir ap lidostu veidot pilnīgi jaunas kvalitātes urbāno ceļošanas centru – cilvēkiem, videi un biznesam draudzīgu,”
uzsvēra Odiņa.
Tāpat viņa sacīja, ka visi trīs projekti veido vienu veselumu, to izstrādē ir rūpīgi plānota savstarpējā sinerģija arhitektūrā, būvniecības termiņos un funkcionalitātē, lai Latvija iegūtu Ziemeļeiropas mērogā konkurētspējīgu gaisa-dzelzceļa savienojumu, kas dos būtisku pienesumu valsts tautsaimniecībai kopumā.
“Tās būs ne tikai papildu ērtības ceļotājiem, bet arī pilnīgi jauna tipa attīstības centrs, kur augt un veidoties dažāda veida uzņēmējdarbībai, tāpēc nebūtu pieļaujama situācija, ka “Rail Baltica” starptautiskie vilcieni lidostā nepienāk,” pauda Odiņa.
Odiņa arī norādīja, ka lidosta šogad turpinās darbu pie iesāktajiem un plānotajiem ilgtspējas un inovāciju projektiem, fokusējoties uz klientu servisa stratēģijas īstenošanu un klientu pieredzes uzlabošanu lidostā.
2023. gada februārī noslēdzās lidostas “Rīga” konkurss par jauna zīmola un vizuālās identitātes izstrādi, kurā kopumā pieteicās astoņi pretendenti.
Iepirkuma prognozētā līgumcena ir līdz 100 000 eiro, bet gala cena būs atkarīga no iesniegtajiem finanšu piedāvājumiem.
Līguma izpildei paredzēti 10 mēneši no līguma noslēgšanas brīža, bet pāreja uz jauno zīmolu plānota pakāpeniski no 2024. gada.