Pirmdiena, 29. aprīlis Raimonds, Laine, Vilnis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Lidosta “Rīga” janvārī plāno prezentēt jauno zīmolu

VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” šā gada janvāra otrajā pusē plāno prezentēt jauno zīmolu un vizuālo identitāti, aģentūrai LETA sacīja lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Lidosta “Rīga” janvārī plāno prezentēt jauno zīmolu
Foto: Paula Čurkste/ LETA
07.01.2024 09:44

LETA

Atslēgvārdi

Viņa arī norādīja, ka jaunā zīmola ieviešana turpināsies visa gada garumā.

Vienlaikus komentējot 2024. gada lidostas “Rīga” plānus, Odiņa prognozēja, ka šogad lidosta “Rīga” apkalpos 7,3 miljonus pasažieru, kā arī šogad lidosta ar plašu un daudzveidīgu pasākumu programmu atzīmēs pastāvēšanas piecdesmitgadi un sāks īstenot “RIX Airport City” projektu.

Viņa arī sacīja, ka šogad plānots noslēgt jaunā termināļa būvniecības iepirkumu un gada otrajā pusē sākt tā būvniecības darbus.

“Protams, svarīgs darbs būs šī projekta finansējuma piesaiste, kur pie pamata rezultātiem jānonāk pirmajā pusgadā,” minēja Odiņa.

“Lidostas jaunā termināļa un “RIX Airport City” projekts un tā nākotnes vīzija ir cieši saistīta ar starptautiskās “Rail Baltica” dzelzceļa līnijas ienākšanu lidostas teritorijā.

Mūsu mērķis ir ap lidostu veidot pilnīgi jaunas kvalitātes urbāno ceļošanas centru – cilvēkiem, videi un biznesam draudzīgu,”

uzsvēra Odiņa.

Tāpat viņa sacīja, ka visi trīs projekti veido vienu veselumu, to izstrādē ir rūpīgi plānota savstarpējā sinerģija arhitektūrā, būvniecības termiņos un funkcionalitātē, lai Latvija iegūtu Ziemeļeiropas mērogā konkurētspējīgu gaisa-dzelzceļa savienojumu, kas dos būtisku pienesumu valsts tautsaimniecībai kopumā.

“Tās būs ne tikai papildu ērtības ceļotājiem, bet arī pilnīgi jauna tipa attīstības centrs, kur augt un veidoties dažāda veida uzņēmējdarbībai, tāpēc nebūtu pieļaujama situācija, ka “Rail Baltica” starptautiskie vilcieni lidostā nepienāk,” pauda Odiņa.

Odiņa arī norādīja, ka lidosta šogad turpinās darbu pie iesāktajiem un plānotajiem ilgtspējas un inovāciju projektiem, fokusējoties uz klientu servisa stratēģijas īstenošanu un klientu pieredzes uzlabošanu lidostā.

2023. gada februārī noslēdzās lidostas “Rīga” konkurss par jauna zīmola un vizuālās identitātes izstrādi, kurā kopumā pieteicās astoņi pretendenti.

Iepirkuma prognozētā līgumcena ir līdz 100 000 eiro, bet gala cena būs atkarīga no iesniegtajiem finanšu piedāvājumiem.

Līguma izpildei paredzēti 10 mēneši no līguma noslēgšanas brīža, bet pāreja uz jauno zīmolu plānota pakāpeniski no 2024. gada.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz