Skatītākais televīzijas kanāls februārī – LTV1
Skatītākais televīzijas kanāls šogad februārī Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,3%, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas “Kantar” pārstāvji.
LETA
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10%, bet trešais – “TV3 Life”, kura skatīšanās laika daļa bija 3,7%.
Ar 3,5% skatīšanās laika daļu sekoja kanāls LTV7, ar 3,1% – 8TV, kā arī “TV3 Plus”, kura skatīšanās laika daļa bija 2,6% un TV6, kura skatīšanās laika daļa bija 2,5%. Savukārt STV skatīšanās laika daļa bija 2,2%.
Viena procenta skatīšanās laika daļu februārī pārsniedza arī kanāli 360TV un TV24.
Februārī programmu topa pirmajā vietā ierindojās televīzijas šovs “Balss maskā 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9% jeb 160 300 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Topa otrajā vietā ierindojās raidījums “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8% jeb 142 500 skatītāju, kam sekoja “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1 ar vidēji 7,9% jeb 141 400 skatītājiem.
Ar 7,8% jeb 139 400 skatītāju seko “TV3 ziņas”, “Panorāma (Sestdienā)”, ko vēroja vidēji 7,1% jeb 127 000 Latvijas iedzīvotāju un “TV3 Laika ziņas”, ko skatījās 6,7% jeb 118 800 iedzīvotāju.
“Kantar” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna februārī pavadīja vidēji četras stundas un 22 minūtes dienā, kas bija par astoņām minūtēm mazāk nekā janvārī.