Liepājas Sociālais dienests turpina pieņemt klientus pēc iepriekšēja pieraksta
Lai rūpētos par Sociālā dienesta apmeklētāju drošību un veselību, nepieļaujot liela skaita cilvēku pulcēšanos vienuviet, Liepājas pilsētas domes Sociālais dienests atgādina iedzīvotājiem, ka joprojām klientu pieņemšana klātienē turpinās pēc iepriekšēja pieraksta, atgādina sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Jākobsone.
liepajniekiem.lv
Tā kā Sociālā dienesta apmeklētāju pieņemšanas centra uzgaidāmajā telpā nav pietiekami daudz vietas, lai ievērotu valstī noteikto divu metru distanci, nepieciešams, līdzīgi kā citās valsts iestādēs, iepriekš veikt pierakstu.
”Lūdzam klientus izturēties ar sapratni, jo pieraksts nepieciešams, lai pirmām kārtām rūpētos par katra mūsu apmeklētāju drošību un veselību, jo tieši klientu uzgaidāmajā telpā dažkārt veidojas visgarākā apmeklētāju rinda.
Tagad rinda tiek koordinēta, ielaižot noteiktu skaitu apmeklētāju ar iepriekšēju pierakstu” , uzsver Sociālā dienesta direktore Linda Krasovska.
Pieraksta sistēmu par labāku un ērtāku, salīdzinot ar iepriekšējo rindā gaidīšanu, jau kopš vasaras sākuma atzinuši gan dienesta apmeklētāji, gan darbinieki – tas palīdz labāk plānot laiku gan vieniem, gan otriem, kā arī kliedē garās rindas, kādas veidojās rīta stundās, vienmērīgi visas darba dienas garumā.
Pierakstīties uz pieņemšanu iespējams, sazinoties ar Sociālā dienesta daļu darbiniekiem telefoniski vai e-pastā.
Lai saņemtu sociālo palīdzību, t.i., noformētu trūcīgā un maznodrošinātā statusu, pieprasītu dažādu veidu pabalstus, Vecliepājas iedzīvotājiem jāzvana pa tālr. 634 89652, Jaunliepājas iedzīvotājiem pa tālr. 634 26044, Karostas un Tosmares iedzīvotājiem – pa tālr. 634 56185. Pieteikties iespējams arī uz epastu [email protected], norādot savu vajadzību un kontakttālruni.
Savukārt par konsultācijām klātienē saistībā ar sociālajiem pakalpojumiem un sociālo atbalstu iespējams, sazinoties ar Sociālo pakalpojumu daļu ( lai noformētu sociālos pakalpojumus) pa tālr. 634 89668; Sociālā darba daļu (lai saņemtu speciālistu atbalstu un konsultācijas sociālo problēmu risināšanā) pa tālr. 634 89682
Sociālais dienests aicina klientus izturēties atbildīgi pret citiem cilvēkiem un neplānot klātienes apmeklējumu uz Sociālo dienestu pie vismazākajām saslimšanas pazīmēm ar Covid-19 vai arī pēc kontakta ar saslimušajiem! Ienākot dienestā, nepieciešams dezinficēt rokas un aicinām lietot sejas aizsargmaskas vai sejas aizsegu.