Nīderlandes tūristiem piedāvās iepazīt Liepāju
"Kurzemes Vārds"
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra šovasar uzsākusi astoņu Latvijas EDEN jeb Eiropas izcilāko tūrisma galamērķu kampaņu Nīderlandē. Viens no šiem galamērķiem ir arī Liepāja, kuras vārdu popularizēs gan pašmāju, gan Nīderlandes digitālajos medijos.
Plānots, ka jau šonedēļ Liepājas vārds būs lasāms vienā no populārākajiem Nīderlandes medijiem “nrcmedia.nl”, pastāsta LIAA pārstāve Ainita Kamša. Rudenī kampaņa sāksies arī Latvijā, bet tās noslēgumā Nīderlandē taps brošūra par galamērķiem Latvijā.
Nīderlandes tūristiem piedāvās iepazīt tos Latvijas tūrisma galamērķus, kuri iepriekšējos gados ir uzvarējuši Eiropas izcilāko tūrisma galamērķu konkursā. Mūsu pilsēta tajā laurus plūca 2013. gadā, kad konkursa tēma bija “Pieejams tūrisms”.
Pēc aptaujas datiem 82 procenti jeb 13 miljoni Nīderlandes iedzīvotāju vismaz reizi gadā dodas ceļot, izvēloties īslaicīgu 2–7 dienu ilgu atpūtu. Nīderlandiešu ceļotāju interešu lokā ir kultūras tūrisms, pārgājieni, velobraucieni un atpūta dabā. Latvijas sniegtās iespējas nodrošinās nīderlandiešu tūristu vēlmēm atbilstošu piedāvājumu un kampaņas ietvaros, galvenokārt, tiks uzrunāti tūristi, kuri ceļo ar auto un kemperiem, tādā veidā aicinot apceļot Latvijas reģionus un apmeklēt tūrisma objektus ārpus pilsētām, skaidro LIAA.
Projektu “Eiropas izcilākie tūrisma galamērķi”, kas starptautiski atpazīstams abreviatūrā EDEN (European Destinations of Excellence), 2006. gadā nodibinājusi Eiropas Komisija. Tā pamatā ir ideja par Eiropā mazāk zināmu, bet saistošu un kvalitatīvu tūrisma galamērķu popularizēšanu.