Pirmdiena, 29. aprīlis Raimonds, Laine, Vilnis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Numurs slēgts, parāds un aizvainojums paliek

Pa taisno no “Tele2” veikala TC “Ostmala” uz redakciju atnāca Aliskers Jusubovs un pastāstīja, ka gribējis slēgt smagi slimās sievas tālruņa numuru, jo šis telefons netiek lietots.

Numurs slēgts, parāds un aizvainojums paliek
Ilustratīvs (Foto: pexels.com)
15.12.2023 06:30

liepajniekiem.lv

Pēc vīrieša teiktā, pret viņu izturējās rupji un nevēlējās palīdzēt atrisināt situāciju. Savukārt telekomunikāciju uzņēmumā norāda, ka vīrietis pats bijis agresīvs un dusmīgs.

A. Jusubovs portālam liepajniekiem.lv izstāstīja, ka sievai esot 90 gadu, vesela virkne diagnožu, viņa neiziet no mājas un ir nestabilā garīgā stāvoklī.

“Teicu “Tele2” darbiniecei, ka sieva telefonu nelieto, viņa pat nesaprot, kas tas ir, viņa brīžiem pat mani neatpazīst.

Nē, lai viņa pati nākot to izdarīt, lai atvedot ar taksi,”

pastāstīja A. Jusubovs.

Vīrietim līdzi bija medicīnas izziņa, kurā rakstīts, ka sieviete ir pilnīgā tuvinieku kopšanā, bet darbiniece to pat neesot paskatījusies, teikusi, ka neapkalpošot.

Veikalā prasīts samaksāt parādu, bet A. Jusubovs apgalvoja, ka no šī numura neesot zvanīts, telefons jau ilgāku laiku bijis izslēgts.

“Tele2” pārstāvis Oskars Fīrmanis skaidroja, ka klientiem vispirms jāsamaksā parāds un tikai tad var slēgt numuru.

“Ir izveidojies vairāku mēnešu parāds, bet šis kungs atteicās to maksāt,”

viņš norādīja.

Darbiniece esot izrādījusi ļoti lielu pretimnākšanu, izprotot klienta situāciju, kā tiekot darīts individuālos gadījumos.

“Numurs ir slēgts, un nākotnē nekas vairs nebūs jāmaksā. Taču klients bija parādā un nebija gatavs parādu segt,” atzīmēja “Tele2” pārstāvis,

“bļāva uz darbinieci, ka viņam gribot izkrāpt naudu, un, neko nesamaksājis, arī aizgāja.”

To, ka pārpratuma cēlonis varētu būt fakts, ka A. Jusubovs nerunā latviski (viņš redakcijā teica, ka visu latviski teikto saprotot), O. Fīrmanis nepieļāva.

“Pārdevēja ir ļoti pieredzējusi klientu konsultante, kura tāpēc arī mācēja iziet no situācijas veiksmīgi, bet neveiksmīgi tāpēc, ka klients atteicās norēķināties,” viņš teica.

O. Fīrmanis pastāstīja, ka nākamajā dienā vīrietis atnācis uz veikalu vēlreiz un parādu samāksājis, taču turpinājis būt nejauks pret darbinieci.

Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par sagatavoto saturu atbild portāls liepajniekiem.lv.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz