Numurs slēgts, parāds un aizvainojums paliek
Pa taisno no “Tele2” veikala TC “Ostmala” uz redakciju atnāca Aliskers Jusubovs un pastāstīja, ka gribējis slēgt smagi slimās sievas tālruņa numuru, jo šis telefons netiek lietots.
liepajniekiem.lv
Pēc vīrieša teiktā, pret viņu izturējās rupji un nevēlējās palīdzēt atrisināt situāciju. Savukārt telekomunikāciju uzņēmumā norāda, ka vīrietis pats bijis agresīvs un dusmīgs.
A. Jusubovs portālam liepajniekiem.lv izstāstīja, ka sievai esot 90 gadu, vesela virkne diagnožu, viņa neiziet no mājas un ir nestabilā garīgā stāvoklī.
“Teicu “Tele2” darbiniecei, ka sieva telefonu nelieto, viņa pat nesaprot, kas tas ir, viņa brīžiem pat mani neatpazīst.
Nē, lai viņa pati nākot to izdarīt, lai atvedot ar taksi,”
pastāstīja A. Jusubovs.
Vīrietim līdzi bija medicīnas izziņa, kurā rakstīts, ka sieviete ir pilnīgā tuvinieku kopšanā, bet darbiniece to pat neesot paskatījusies, teikusi, ka neapkalpošot.
Veikalā prasīts samaksāt parādu, bet A. Jusubovs apgalvoja, ka no šī numura neesot zvanīts, telefons jau ilgāku laiku bijis izslēgts.
“Tele2” pārstāvis Oskars Fīrmanis skaidroja, ka klientiem vispirms jāsamaksā parāds un tikai tad var slēgt numuru.
“Ir izveidojies vairāku mēnešu parāds, bet šis kungs atteicās to maksāt,”
viņš norādīja.
Darbiniece esot izrādījusi ļoti lielu pretimnākšanu, izprotot klienta situāciju, kā tiekot darīts individuālos gadījumos.
“Numurs ir slēgts, un nākotnē nekas vairs nebūs jāmaksā. Taču klients bija parādā un nebija gatavs parādu segt,” atzīmēja “Tele2” pārstāvis,
“bļāva uz darbinieci, ka viņam gribot izkrāpt naudu, un, neko nesamaksājis, arī aizgāja.”
To, ka pārpratuma cēlonis varētu būt fakts, ka A. Jusubovs nerunā latviski (viņš redakcijā teica, ka visu latviski teikto saprotot), O. Fīrmanis nepieļāva.
“Pārdevēja ir ļoti pieredzējusi klientu konsultante, kura tāpēc arī mācēja iziet no situācijas veiksmīgi, bet neveiksmīgi tāpēc, ka klients atteicās norēķināties,” viņš teica.
O. Fīrmanis pastāstīja, ka nākamajā dienā vīrietis atnācis uz veikalu vēlreiz un parādu samāksājis, taču turpinājis būt nejauks pret darbinieci.
Mediju atbalsta fonda ieguldījums no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem. Par sagatavoto saturu atbild portāls liepajniekiem.lv.