Par kampaņu “Beigta balle” atgādinās arī plakāti uz Liepājas autobusiem
Ar sociāli izglītojošu kampaņu ”Beigta balle”, ko rīko Ceļu satiksmes drošības direkcija sadarbībā ar Satiksmes ministriju un Valsts policiju, sabiedrība tiek aicināta daudz striktāk izturēties pret alkohola lietošanu pirms sēšanās pie stūres, nelietojot nemaz alkohola un neļaujot to darīt arī citiem. Kampaņas ietvaros uz pieciem Liepājas autobusa parka autobusiem ir izvietoti CSDD kampaņas reklāmas plakāts, lai arī Liepājas autovadītājiem šis atgādinājums būtu redzams acu priekšā, ikdienā piedaloties ceļu satiksmē.
Visbiežāk alkohols tiek lietots saviesīgos pasākumos, ballītēs. Tādēļ arī par kampaņas vadmotīvu ir izvēlēta frāze ”beigta balle”, kas vienlaikus nozīmē balli ar nelāgu iznākumu un apturētu dzīvi. Kampaņa ilgs līdz pat Jāņiem. Satiksmes drošības kampaņa ”Beigta Balle” tiek līdzfinansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalsta apdrošināšanas sabiedrība ”ERGO Latvija”, SIA ”Latvija Statoil” un Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija.