Pasta piegādātājs putro adresātus
Roņu ielas 7. nama iedzīvotāji vairākkārt saņēmuši vēstules, kuru adresāti dzīvo Zvejnieku alejā 7. Vēloties, lai kāds šo problēmu atrisina, iedzīvotāji šīs vēstules atnesa redakcijai, lai ar tās starpniecību noskaidrotu, kurš vainojams aplamajā pasta piegādē.
“Tā jau vairs nav neliela kļūda, kas katram var gadīties. Te izskatās, ka kāds nesaprot, ko dara,” diezgan sadusmota par radušos situāciju ir Roņu ielas 7. nama iedzīvotāja Aleksandra Fadejčeva.
A. Fadejčevas atnestajās vēstulēs bija “Latvijas Mobilā telefona” rēķini, Nacionālā veselības dienesta sūtījumi, kā arī firmas “Helvetica Apotheke” iepakojums, kas, visticamāk, ir bandrole.
Redakcija nogādāja vēstules adresātam un vaicāja, vai nav pazuduši kādi sūtījumi. Izrādījās, ka vienai iedzīvotājai jau iepriekš nav pienācis “LMT” rēķins, kādēļ tika kavēts maksājums par to.
Atklājās vēl kāda nianse. Proti, vēl pirms apmēram trim gadiem Zvejnieku alejas 7. nama adrese patiešām bijusi Roņu iela 7.
Sazinoties ar “LMT”, uzņēmuma preses sekretāre Elīna Lidere pastāstīja, ka viņiem par rēķinu piegādi Liepājā noslēgts līgums ar firmu “Postservice”.
“PostService” ir lielākā privātā pasta pakalpojumu kompānija Latvijā – tā interneta mājaslapā sevi piesaka šis uzņēmums.
Firmas Kurzemes reģionālā direktore Ineta Trumpeniece, kad ar viņu sazinājās redakcija, solīja rūpīgi pārbaudīt šo informāciju.
Viktora Ulberta foto
Aleksandra Fadejčeva uz redakciju atnesa vēstules, kas adresētas citas mājas iedzīvotājiem.
Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 18. janvāra numurā.
#kvards-20130118-10#