Reklāmu novāks ātrāk
"Kurzemes Vārds"
Tīkla
reklāmas stendi Liepājā arī turpmāk būs SIA “AdGuru” pārziņā –
Liepājas domes Attīstības komiteja šonedēļ lēma par līguma turpināšanu ar šo
firmu. Taču līgums tagad papildināts ar nosacījumu, ka reklāmas par jau
notikušu pasākumu ir jānovāc ātrāk, nekā tas ticis darīts līdz šim.
Domes deputāts Jurijs
Hodorovičs vērsa komitejas uzmanību uz to, ka pasākumu reklāma līdz šim
stāvējusi ļoti ilgi – tā, piemēram, bijis gan pērn ar “Ziemas
festivāla” afišām, gan šogad ar Laura Reinika uzstāšanos gadumijā, kad
dziedātāja seja uz liepājniekiem raugās vēl vairāk nekā divas nedēļas pēc
uzstāšanās. Uzņēmums iepriekš norādījis, ka tas veco reklāmu var nomainīt tikai
tad, kad vietā ir liekama kāda jauna. Tādēļ būtu nepieciešams ar
“AdGuru” vienoties, ka starplaikā starp pasākumu afišām uz stendiem
varētu būt kāda sociālā reklāma, Liepājas skats vai uzņēmuma pašreklāma,
norādīja J. Hodorovičs.
Pašvaldības
juristu ieskatā reklāma jānoņem jau trīs dienu laikā pēc tam, kad reklamētais
pasākums noticis. Tā Attīstības komiteja arī nolēma.