Slimnīcas “karstais tālrunis” atkal darbojas
Iedzīvotāji aicināti zvanīt uz Liepājas Reģionālās slimnīcas “karsto tālruni” 634 22122, jo tehniskā kļūme ir novērsta un tas atkal darbojas ierastā režīmā.
Š.g. septembrī un oktobrī uz ”karsto tālruni” saņemti 25 iedzīvotāju zvani. Visvairāk cilvēki interesējušies par to kādi speciālisti un pakalpojumi pieejami Konsultatīvajā nodaļā, kāda ir samaksa par vizīti vai izmeklējumiem. Ir izteiktas piezīmes par to, ka grūti sazvanīt Konsultatīvās nodaļas reģistratūru. Šādos gadījumos aicinām iedzīvotājus paralēli Konsultatīvās nodaļas tālruņiem: 634 03231 vai 634 03264, izmantot arī e-pierakstu. Tas nozīmē, ka ikviens, kuram ir nepieciešams pierakstīties pie kāda no Konsultatīvas nodaļas ārstiem – speciālistiem vai uz izmeklējumiem, to var izdarīt internetā rakstot uz e-pastu [email protected] vai slimnīcas mājas lapas www.liepajasslimnica.lv augšējā daļā atrodot lodziņu ”e-pieraksts”, uzklikšķinot uz tā un aizpildot piedāvāto formu, norādot ārsta apmeklējuma vai izmeklējuma veikšanas dienu un laiku un kontakttālruņa numuru. Pēc tam 1-2 dienu laikā slimnīcas reģistratores piezvanīs uz norādīto telefona numuru, lai jau konkrēti vienotos par pakalpojuma saņemšanas laiku. Jāpiebilst, ka bez slimnīcas atzvana pieraksts nebūs derīgs. Vidēji dienā e-pierakstu izmanto 10 cilvēki.
Daļa zvanītāju izdzirdot automātisko atbildētāju noliek klausuli, iespējams cilvēkiem nepatīk ierunāt savu vēstījumu. Šādos gadījumos piedāvājam doties uz slimnīcas 105. kabinetu, kur atrodas Informācijas un kvalitātes kontroles birojs un izteikt savus priekšlikumus vai iesniegt sūdzības.
Lai iegūtu operatīvu informāciju un uzlabotu klientu un pacientu apkalpošanas kvalitāti, slimnīcā darbojas ”karstais telefons”. Telefons darbojas kā automātiskais atbildētājs, kur var ierunāt savu ziņojumu. Atstājot savu kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, adrese, tālruņa numurs), iespējams saņemt atbildi. Jautājums tiks vispusīgi izzināts un meklēts risinājums, ja nepieciešams, iegūstot papildus informāciju. Izvērtēsim pacientu, viņu tuvinieku ieteikumus veselības aprūpes procesa un slimnīcas darbības pilnveidošanai.
Indra Grase,
SIA “Liepājas reģionālā slimnīca”
sabiedrisko attiecību speciāliste