Stāsts “Lepns kā liepājnieks” saņems skatītāju balvu
Sešpadsmitajā radošuma un izcilības festivālā “Adwards” portāla “Delfi” auditorijas simpātijas balvu un 5000 eiro šovakar pasniegs Liepājas pašvaldībai par stāstu sēriju “Lepns kā liepājnieks”.
"Kurzemes Vārds"
Reklāmu vērtēšanas pasākumu rīko biedrība “Latvian Art Directors Club”. Šogad kopumā tika iesniegti 308 darbi.
Liepājas kampaņa “Lepns kā liepājnieks” bija izvirzīta publikas balsojumam kā viena no 28 labākajām integrētajām kampaņām un saņēma vislielāko portāla “Delfi” lasītāju atbalstu.
Vēl no Liepājas kategorijā “Druka un dizains” iekļuva dizaina biroja “H2E” veidotā Indras Ķempes un Mārtiņa Sīļa interjera dizaina grāmata “Liepājiņa”.
Kuri darbi saņems žūrijas balvas kādā no citām kategorijām, būs zināms 15. septembra vakarā, kad Latvijas Mākslas akadēmijā norisināsies svinīgā apbalvošanas ceremonija.
“Mums kā pašvaldībai nav nekā būtiskāka par pašu iedzīvotāju vērtējumu, tāpēc ir sajūta, ka esam ieguvuši galveno un svarīgāko balvu – liepājnieku atzinību,”
saka pašvaldības Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zita Lazdāne.
“Paldies ikvienam, kurš atsaucās aicinājumam – sajutām tiešām lielu atbalstu no liepājniekiem, cilvēki iesaistīja kolēģus, ģimenes, draugus, bērnu draugus utt. Šajās dienās bija ļoti laba vienotības un atbalsta sajūta, patiešām to sajutām ne tikai no reklāmas plakātiem, bet arī ikdienā – liepājnieki no visas sirds lepojas, ka ir liepājnieki, un lepojas ar savu pilsētu.”