Studenti sākuši Karostas cietuma attīstības un mārketinga stratēģijas izstrādi
liepajniekiem.lv
Jau
vēstījām, ka Karostas cietums uzsācis sadarbību ar Biznesa
augstskolu “Turība”, kuras studenti izstrādā attīstības
un mārketinga stratēģiju Karostas cietumam. Novembra vidū
astoņpadsmit maģistra studiju programmas “Tūrisma stratēģiskā
vadība” viesojās Liepājā, lai iepazītos ar pilsētu, kā
arī Karostu un Karostas cietumu.
Kā
portālam pastāstīja Karostas glābšanas biedrības valdes locekle
Monta Krafte, šobrīd maģistranti izstrādā attīstības un
mārketinga stratēģiju Karostas cietumam. Studenti pārstāv
dažādas valstis – Latviju, Kazahstānu, Uzbekistānu, Indiju,
Bangladešu, Čehiju un Ukrainu.
Šā
gada 15. novembrī studenti jau apskatīja Karostas cietumu un guva
pirmos iespaidus, savukārt atkārtota viesošanās reize plānota
nākamā gada februārī, kad būs jau pirmie darba rezultāti. Monta
Krafte arī informēja, pilnībā izstrādāta Karostas cietuma
attīstības un mārketinga stratēģija plānota nākamā gada
aprīlī.
Karostas
cietums kā tūrisma objekts darbojas jau divpadsmit gadus. Cietumā
ir realizētas daudzas ieceres, un izveidots plašs piedāvājums.
Pēdējos gados cietums darbojas arī kā atsevišķu kultūras
aktivitāšu organizētājs Karostā.
Karostas
cietuma kolektīvs sagaida jaunas idejas cietuma un Karostas kā
tūrisma galamērķa attīstībai no studentiem, kas ieguvuši
tūrisma izglītību un pārstav dažādas valstis. Viņu pieredze
ļaus paskatīties uz ierasto ar ”svaigu skatienu”, ieraudzīt
resursus un iespējas, kas varbūt līdz šim palikušas neievērotas.