Suvenīrus pašvaldībai piegādās SIA ”Prezentreklāmas aģentūra”
liepajniekiem.lv
Noslēdzies pilsētas pašvaldības izsludinātais konkurss par Liepājas pilsētas suvenīru līnijas kataloga izstrādi un suvenīru piegādi un tajā uzvarējusi SIA ”Prezentreklāmas aģentūra”, portāls uzzināja Liepājas domē.
Kā skaidro pilsētas pašvaldībā, suvenīrs šī iepirkuma izpratnē ir piemiņas velte, dāvana vai priekšmets, kas oriģinālā veidā ataino un simbolizē Liepāju, veidojot interesi par pilsētu kopumā.
Iepirkuma mērķis bijis izmantojot pilsētas grafiskās identitātes vadlīnijas, darba vajadzībām iegūt speciāli Liepājai izstrādātu suvenīru līnijas katalogu, pēc kura Liepājas pilsētas pašvaldība iegādāsies Liepājas tēlam atbilstošus suvenīrus un dāvanas pilsētas popularizēšanai ārvalstu viesiem, ārvalstu vēstniekiem, potenciālajiem biznesa partneriem, sadarbības partneriem un dažādu lielu pasākumu dalībniekiem un organizatoriem.
Konkursa nolikums paredzēja, ka ar pasūtītāju, proti, Liepājas pašvaldību saskaņots Liepājas pilsētas suvenīru līnijas katalogs jāizstrādā un jānodod ne vēlāk kā 60 dienu laikā pēc iepirkuma līguma noslēgšanas.
Tāpat nolikums jau paredzēja, ka līguma, kura laikā izpildītājam būs jāpiegādā suvenīri, darbības termiņš ir 1 gads ar iespēju pagarināt līguma darbības termiņu uz vēl 1 gadu.
Kopumā konkursā piedalījās trīs pretendenti – SIA ”Prezentreklāmas aģentūra”, SIA ”PRO-BALTIC” un SIA ”Mārketinga projektu aģentūra Fortius”.
Konkursa komisija, kā to paredz noteikumi, izvēlējusies saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu, kas noteikts saskaņā ar nolikumā noteiktajiem vērtēšanas kritērijiem.
Līdz ar to Iepirkumu komisija nolēmusi piešķirt līguma slēgšanas tiesības SIA ”Prezentreklāmas aģentūra”.
Kā skaidro pašvaldībā, SIA ”Prezentreklāmas aģentūra” piedāvājuma galvenās priekšrocības bija veiksmīgāks suvenīru piedāvājums atbilstoši suvenīru grupām, plašāka cenu grupu amplitūda, suvenīru funkcionālais aspekts, kā arī šis piedāvājums saņēma augstāku punktu skaitu par piedāvājuma idejas oriģinalitāti.