Ceturtdiena, 25. aprīlis Līksma, Bārbala
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Svinības ar nelāgu pēcgaršu

Svinības ar nelāgu pēcgaršu
Foto: Ruslans Šuļga
10.03.2016 07:09

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Kāds vīrietis vērsās redakcijā ar savu vilšanās pieredzi, svinot dzimšanas dienu klubā “Vecais vikings”. Viņš iepriekš pieredzējis labu apkalpošanu restorānā “Vecais kapteinis”, tāpēc pēc tā slēgšanas piekritis rosinājumam pārcelt svinības uz “Veco vikingu”, bet uzskata, ka apkalpots nepienācīgi. Uzņēmuma pārstāvji viņiem raidītos pārmetumus gan neatzīst, bet patērētāju tiesību sargātāji aicina abas puses meklēt izlīgumu.

Svētku dienā pulksten 16 vispirms “Vecajā vikingā” ieradies gaviļnieks un viesi. Visi devušies uz otro stāvu, apsēdušies pie galdiņa, pie bāra pasūtinājuši dzērienus un devušies pēc ēdiena. “Aizgājis līdz bufetes galdam, es burtiski apstulbu,” sacīja jubilārs. “Tur bija mazliet salātu, mazliet kaut kas no uzkodām, taču silto ēdienu trauki bija praktiski tukši.” Vīrietis vērsies pie zāles pārziņa, kurš novērtējis situāciju un solījis, ka tūlīt ēdienu papildinās. Pēc laiciņa pārzinis atgriezies, sakot, ka virtuve diemžēl jau slēgta, taču svinētājiem bijis sarūpēts nedaudz siltu kartupeļu un ceptas ribiņas. Taču vēl pēc aptuveni pusstundas sekojis nākamais pārsteigums – atkal pie viņiem pienācis personāla darbinieks, pasniedzis rēķinu, sakot, ka tagad jādodas prom, jo tūlīt otrā stāvā sākšot klāt galdus banketam. Līdz ar to svinībām atvēlētais laiks bijis tikai pusotra stunda. Gaviļnieks samaksājis rēķinu, citi svinētāji paņēmuši vēl neiztukšotos dzērienus un pārcēlušies uz kluba pirmo stāvu, kur vēl brītiņu pasēdējuši, un tad devušies projām.

“Tā nu gan nav taisnība!” vīrieša teiktajam nepiekrīt restorāna administratore Valērija Hritonova, kas “Vecajā vikingā” ir atbildīga par rezervācijām. Viņa bija informēta par šo gadījumu un pastāstīja, ka visiem klientiem, kas iepriekš bija pieteikuši vietu rezervāciju “Vecajā kapteinī”, kad tas slēgts, piedāvāta tā pati rezervācija ar tādu pašu servisu un apkalpošanu “Vecajā vikingā”. Tā tas bijis arī ar šajā gadījumā, taču, kā skaidroja V. Hritonova, tieši 13. februāra vakarā visu kluba otro stāvu kāds uzņēmums bija rezervējis Valentīna dienas svinībām. “Tāpēc, kad viņi nāca apskatīties vietu, mūsu darbiniece brīdināja, ka pulksten 17 vērsim otro stāvu ciet un sāksim klāt banketa galdus,” skaidroja V. Hritonova. “Un to pašu šim klientam mūsu darbinieki pateica arī tad, kad viņš ieradās. Vīrietim nebija nekādu iebildumu, viņš plānoja pārcelties ar kompāniju uz pirmo stāvu.” Klients gan uzsver, ka neviens neko tamlīdzīgu viņiem neesot teicis ne pirms dzimšanas dienas, ne svinību dienā. “Ja mums tas būtu pateikts, nemaz uz turieni nebūtu gājuši,” viņš saka.

Plašāk lasiet laikraksta “Kurzemes Vārds” 10.marta numurā.

#kvards-20160310-09#

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz