Uz Liepāju vilina izbaudīt romantisku nedēļas nogali
liepajniekiem.lv
No 14. līdz 16.februārim Liepājas tūrisma un tirdzniecības uzņēmumi, kā arī kultūras pasākumu rīkotāji sagatavojuši romantiskas nedēļas nogales piedāvājumu. Lai tiktu pie ievērojamām atlaidēm, princips ir līdzīgs kā akcijai “Liepājas izpārdošana”, kas norisinājās pērnā gada nogalē – jānosauc atslēgas vārdus “Es mīlu Liepāju”.
Viesnīcas “Līva” vadītājs Andis Deņisovs portālam pastāstīja, ka februārī iecerētā aktivitāte, kurā akcents likts uz romantiku, ir turpinājums akcijai “Liepājas izpārdošana”. “Mērķis ir līdzīgs – lai veicinātu pilsētā gan viesu, gan arī aktivitāšu plūsmu,” norāda A.Deņisovs. Kā liecina informācija mājas lapā esmiluliepaju.lv, romantiskās nedēļas nogales akcijā šobrīd iesaistījušies vairāk nekā 30 uzņēmumi, kas pārstāv tūrisma, viesnīcu, ēdināšanas, tirdzniecības, izklaides u.c. jomas. Akcijas rīkotāji pārliecināti, ka iesaistīto skaits vēl pieaugs. Šobrīd daudzi viesnīcnieki un ēdināšanas uzņēmumu pārstāvji aizņemti dēļ šajā nedēļas nogalē pilsētā notiekošā rallija, portālam zina teikt kokteiļbāra “Red Sun Buffet” līdzīpašnieks Mareks Alberts.
Ja novembra beigās rīkotā “Liepājas izpārdošana” bija vairāk vērsta uz pilsētas viesiem, tūristiem, tad februārī notiekošā – uz pašiem liepājniekiem. “Vēlamies mudināt šajā nedēļas nogalē cilvēkus doties ārpus mājām. Zinu, ka paši liepājnieki savā pilsētā daudz kur nav bijuši un daudz ko nav redzējuši,” skaidrojot akcijas mērķus, sacīja M.Alberts, mudinot ielūkoties akcijai veltītajā mājas lapā, kur vienkopus apkopoti daudz interesantu piedāvājumu, no kā smelties idejas, piemēram, Valentīna dienas pavadīšanai.
“Liepāja ir apmeklēta un iecienīta atpūtas un izklaides vieta ne tikai vasarā, bet arī ziemas sezonā,” akcijas “Liepājas izpārdošana” ietvaros iepriekš norādījis A.Deņisovs, uzsverot, ka ar šo akciju vēlējušies pateikt – Liepājā viss notiek! “Atliek vien ieplānot brīvdienas un atbraukt apskatīties.” “Liepājas izpārdošanas” piedāvājumus izmantoja ne vien liepājnieki, bet arī viesi no Rīgas, Tukuma, Saldus u.c. pilsētām, kopskaitā vairāk nekā 500 interesentu. “Galvenais, ka plašāk ir izskanējis Liepājas vārds un esam parādījuši, ko varam piedāvāt. Tie, kas uz Liepāju neatbrauca toreiz, atbrauks citu reizi,” pēc akcijas atzina A.Deņisovs.
Iespējams, vilinošs piedāvājums tiks gatavots arī martā – laikā, kad Liepāja svin savu dzimšanas dienu. “Šo ideju turpinām un turpināsim attīstīt,” sola A.Deņisovs, cerot gan uz uzņēmēju, gan pašvaldības ieinteresētību. M.Alberts piebilst, ka tas, vai līdzīgas akcijas, piedāvājumi tiks organizēti arī turpmāk, stipri atkarīgs no tā, cik izdevusies būs iepriekšējā. “Nav jēgas turpināt, ja nav atsaucība ne no uzņēmējiem, ne tiem, kam piedāvājumi domāti,” sacīja M.Alberts.
Plašāk par romantiskās nedēļas nogales piedāvājumu mājas lapā esmiluliepaju.lv.