Pirmdiena, 29. aprīlis Raimonds, Laine, Vilnis
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Veikalā nopērk jau atvērtu sulas iepakojumu

Veikalā nopērk jau atvērtu sulas iepakojumu
Foto: liepajniekiem.lv
28.06.2014 07:15

liepajniekiem.lv

Atslēgvārdi

Kāds liepājnieks vērsās portālā un kā anekdoti stāstīja
atgadījumu, kā viņš vienā no liela tirdzniecības tīkla veikaliem iegādājies
sulas paku, kura jau bijusi atvērta.

Kā stāsta liepājnieks, viņš trešdienas, 25.jūnija,
pēcpusdienā veikalā ”Maxima” Dzērves ielā iegādājies ābolu sulas paku ”Tymbark”,
kuru nopērkot iespējams piedalīties loterijā, lai laimētu ”Samsung” viedtālruni
un fotoaparātu. ”Loterijas reklāma vēsta, ka, iegādājoties šīs firmas ābolu
sulu un pakā ābolu sulas vietā atrodot upeņu nektāru, var doties uz veikalu un
saņemt laimestu,” stāsta vīrietis.

Pievakarē ieradies mājās un atvēris sulas iepakojumu,
liepājnieks bijis nepatīkami pārsteigts – sulas paka jau bijusi atvērta – kāds,
acīm redzot saturu jau nodegustējis, lai noskaidrotu, vai nevar tikt pie
laimesta. ”Biju jau iepriekš no paziņām dzirdējis brīdinājumus, ka sulas
iepakojumi, kas piedalās loterijā, jau atvērti veikalā, taču neticēju. Bet nu,
kad pats iegādājos, atlika vien noticēt – paka jau bija atvērta un pārbaudīta,”
tā vīrietis.

Viņš atzīst, ka nepārdzīvo par zaudētajiem 1,24 eiro, ko
samaksājis par sulas iepakojumu, viņam ir cita rūpe: ”Protams, ka sulu izliešu
un iepakojumu izmetīšu! Ieraugot, ka iepakojums jau atvērts, ir skaidrs, ka no
tā kāds jau dzēris – savādāk nav iespējams pārliecināties, vai ābolu sulas
vietā nav upeņu nektārs! Un kā lai zina, vai testētājam nav, piemēram, C
hepatīts vai kāda cita slimība?”

Liepājnieks aicina pircējus būt uzmanīgiem, iegādājoties šo
produktu, un drošības apsvērumu dēļ nelietot sulu, ja, tāpat kā viņam, gadījies
nopirkt jau atvērtu iepakojumu.

Un lēš, kas varētu būt vainojams nesolīdajā rīcībā: ”Viens
no variantiem, protams, ir kāds pircējs. Taču konkrētajā veikalā, kur iepirkos
es, sulas novietotas plauktos ļoti tuvu kasei, kā dēļ tirdzniecības vietas
darbiniekiem, manuprāt, vajadzētu pamanīt, ja kāds pircējs bojātu preci, to
atverot un degustējot. Tādēļ, manuprāt, nevar izslēgt iespēju, ka sulas pakas
atvēris un pārbaudījis kāds no tirdzniecības ķēdes darbiniekiem. Varbūt ne
pārdevējas, bet, piemēram, šoferis, kurš piegādā preces. Tādēļ veikala
darbiniekiem, izvietojot preces plauktos, būtu vēlams būt uzmanīgākiem un
pārliecināties, vai preces nav bojātas.”

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) portālam
atzina, ka šis jautājums nav šīs institūcijas kompetencē. PTAC darbinieki
iedzīvotājiem iesaka šādās situācijās, kad ir runa nevis par rūpniecības
precēm, bet pārtikas produktiem, vērsties Pārtikas un veterinārajā dienestā
(PVD).

PVD Dienvidkurzemes pārvaldes vadītāja vietniece Iveta
Eglija, vispirms, uzzinājusi par liepājnieka nepatīkamo piedzīvojumu, bija
lakoniska: ”Vispirms jau – nelietot šādu sulu! Es personiski noteikti šādu
produktu nelietotu, jo nav zināms, cik vesels bijis tas, kurš, iespējams,
degustējis sulu.”

Tad I.Eglija piebilda, ka pircējam ar bojāto preci un
pirkuma čeku būtu vēlams doties uz minēto tirdzniecības vietu un informēt
veikala darbiniekus par notikušo: ”Minētais ir pašapkalpošanās veikals, tādēļ,
ļoti iespējams, darbinieki nav pamanījuši kāda veikala apmeklētāja negodīgo
rīcību. Jāinformē tirdzniecības vietas darbinieki par notikušo, lai viņi varētu
pārbaudīt pārējo preci.”

PVD pārstāve vēl atzina, ka šis ir pirmais gadījums, kad PVD
saņem informāciju par šādu gadījumu Liepājā: ”Iepriekš neesam saņēmuši
informāciju par šādu vai līdzīgiem gadījumiem.”

Uzņēmuma ”Maxima Latvija” komunikācijas vadītājs Jānis
Beseris portālam pauda: ”Pirmkārt, vēlamies pateikties pircējam par vērību un
ir ļoti žēl, ka, kāda cita negodprātīgu veikala apmeklētāja dēļ, mūsu veikalā
pircējām bija jāsastopas ar šādu situāciju.”

Viņš solīja: ”No savas puses noteikti informēsim veikalu
vadību un darbiniekus, lai tiktu pievērsta vēl lielāka vērība arī preču un it
īpaši minēto sulu iepakojumiem. Ja prece ir bojāta vai ir konstatēti defekti,
pircēji var atgriezties veikalā ar pirkuma čeku, lai atgrieztu vai apmainītu
produktu.”

________________

Iesaki tēmu vai ziņo
par notiekošo arī Tu! To var izdarīt ikviens portāla lasītājs, izmantojot
sākumlapā esošo formu “Piedalies satura veidošanā!”. Turpat iespējams
iesūtīt arī dažādus fotostāstus, piemēram, no kāda pilsētā notikuša pasākuma.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz