Sportiskie uzņēmēji
Kā tikt laukā no bedres – ar šādu devīzi jau otro dienu Liepājā un tās apkārtnē norisinās “Accenture S3” stratēģiskās sacensības. Tajās piedalās 19 komandas no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem, kas divu dienu garumā meklē kārtīgu adrenalīna devu un sportisku izklaidi.
Statēģisko sacensību starts tika dots vakar ap trijiem dienā un visām komandām divu stundu laikā bija jāuzbūvē peldlīdzeklis, ar ko pārpeldēt Liepājas Tirdzniecības kanālu. Turklāt pāri kanālam bija jātiek ne vien pašiem, bet līdzi jāņem arī viss ekipējums, tai skaitā četri divriteņi. Ar pirmo uzdevumu komandas veiksmīgi tika galā un pirmie sacensību dalībnieki pretējo krastu sasniedza pāris minūšu laikā. Dalībnieki drīkstēja izmantot jebkādu palīdzību no malas, taču nedrīkstēja aizņemties jau gatavas laivas un katamarānus.
Pirmā ar uzdevumu galā tika “Cēsu alus” komanda, kas bija uzbūvējusi iespaidīgu plostu. “Mēs būvmateriālu veikalā sarunājām putuplastu, blakus esošajā, pamestajā ēkā atradām dēļus un tuvējā kafejnīcā aizņēmāmies majonēžu bundžas,” par ātrākā peldlīdzekļa pagatavošanu stāsta komandas pārstāvis Mareks. Citas komandas peldlīdzekļu pagatavošanai izmantoja metāla mucas, atkritumu maisus, piepūšamos matračus un citas lietas. Ēkstrēmākie dalībnieki uz jaunizveidotās laivas salika ekipējumu un paši pa ūdeni vilka to pāri. Sacensību norisi uzraudzīja arī glābšanas dienesta speciālisti, taču visas komandas veiksmīgi pieveica organizatoru sarūpēto pārbaudījumu, pēc kura turpinājās orientēšanās, kas noslēdzās ar nakts posmu vecpilsētā.
Šodien sešu stundu garumā dalībnieki spēkus pārbaudīs trešajā posmā, kas no agra rīta sākas Embūtē, savukārt sacensības noslēgsies Liepājā, pie Ziemeļa mola, kur ap sešiem, septiņiem vakarā ikviens var doties uzmundrināt un atbalstīt dalībniekus.
“Accenture S3” stratēģiskās sacensības norisinās jau ceturto gadu un jau otro reizi tās tiek rīkotas tieši Liepājā. Organizatori uzsver, ka nav svarīgs uzņēmuma lielums, vēriens, peļņa vai joma, piedalīties sacenībās var jebkurš. S3 devīze simbolizē stratēģiju, sacensību, sadarbību. Organizatori uzsver, ka arī biznesā bez šiem trīs komponentiem nevar pastāvēt.
Laura Škuberte