Autobusu parks atbild uz pārmetumiem
Šonedēļ vairākos televīzijas kanālos izskanēja ziņas par to, ka uzņēmums “Liepājas Autobusu parks” pasažieriem Jūrmalā sniedz nekvalitatīvu pakalpojumu. Uzņēmums, kurš uzvarējis iepirkumā par tiesībām strādāt maršrutā Rīga – Jūrmala, to skaidro ar nekorektu konkurentu darbību.
Akciju sabiedrībai “Liepājas Autobusu parks” pārmests, ka šoferi nepārzina Jūrmalu, trūkst kustības sarakstu, vienam no autobusiem bijusi tikai pagaidu atļauja piedalīties satiksmē.
Jūrmalā bija izveidojusies situācija, kad steigšus bija nepieciešams glābt situāciju, skaidro Autobusu parka sabiedrisko attiecību speciāliste Ligita Brodiņa. Uzņēmumam, kā to paredz iepirkums, bija jāsāk strādāt ar 1. februāri, bet līgums ar iepriekšējo pārvadātāju beidzās jau 31. decembrī. Latvijas Autotransporta direkcija vērsusies pie visiem pārvadātājiem, lai tie nodrošinātu satiksmi janvārī, bet tai atsaucies tikai Liepājas Autobusu parks. Un, tā kā tam tobrīd nav bijis brīvu autobusu, tas meklējis tos pie kolēģiem un atradis reģionos. “Diezgan sliktas kvalitātes autobusi, arī šoferi nepazīst Jūrmalu,” atzīst L. Brodiņa. Taču viņa uzsver, ka bez šīs palīdzības Jūrmala vispār būtu palikusi bez autobusu satiksmes, jo liepājnieki iepriekš bija gatavojušies tur sākt strādāt tikai ar februāri, tad arī būtu nodrošināti kvalitatīvi autobusi un zinoši šoferi. Tomēr situāciju izmantojot konkurenti un mudinot iedzīvotājus sūdzēties Autotransporta direkcijā un citur. “Strādājam ugunsdzēsēju režīmā. Bet situācija ar katru dienu normalizējas.”
Liepājas Autobusu parks uzvarējis iepirkumā par autobusu satiksmes nodrošināšanu arī maršrutos Rīga – Ogre un Rīga – Aizkraukle, informē uzņēmuma pārstāve. Tur šādu problēmu neesot.
“Kurzemes Vārds”