Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Ar pienu vien darbināt internetveikalu nevar. Uzņēmums “Elpa” produktu klāsta paplašināšanai piesaista arī citus Kurzemes ražotājus

Pērn decembrī Aizputes novada Kazdangā strādājošā piena apstrādes uzņēmuma “Elpa” izveidotā internetveikala pienselpa.lv pārstāvis Gundars Sisenis pauž, ka interese par vietējo pārtikas produktu ražotāju precēm ir, taču plašāku vērtējumu par attālinātā veikala darbību varēšot sniegt pēc ilgāka laika.

Ar pienu vien darbināt internetveikalu nevar. Uzņēmums “Elpa” produktu klāsta paplašināšanai piesaista arī citus Kurzemes ražotājus
Ilustratīvs (Foto: Pezibear from Pixabay)
17.03.2021 06:00

Liene Andersone

"Kurzemes Vārds"

Atslēgvārdi

Pagaidām seši ražotāji

Interneta veikalu, kas piedāvā attālināti pasūtīt pagaidām sešu pārtikas ražotāju produkciju, Kazdangas uzņēmums “Elpa” izveidoja, ņemot vērā tendences cilvēku iepirkšanās paradumos – pieaug vēlme saņemt preces pēc pasūtījuma ar piegādi uz mājām – un norēķinos Covid-19 pandēmijas izveidoto ierobežojumu laikā. Proti, katrs ražotājs meklē noietu savai produkcijai, decembrī skaidroja G. Sisenis.

Lai būtu dažādība, “Elpa” pārtikas produktu klāsta paplašināšanai uzrunāja sadarbības partnerus visā Kurzemē. Bez piena produktiem interneta veikalā var iegādāties “Kurzemes gaļsaimnieka”, “Kuldīgas maizes ceptuves”, divu zivju produktu ražošanas uzņēmumu – “Kaltenes zivis” un “Kaija” – ražojumus un uzņēmuma “Magmum” iebiezināto pienu, krēmus un pārstrādātu ingveru.

“Pārsvarā preces pasūta privātie klienti gan tepat Aizputes novadā, gan Liepājā, arī Rīgā,” saka internetveikala izveidotājs.

“Turpinām strādāt. Par rezultātiem un atdevi gan varēsim runāt tikai pēc kāda laika. Iesaistās tie, kas var, kas ir ieinteresēti – mums visiem pagaidām jāmācās pašiem, jāapgūst visa darbošanās,” vērtē G. Sisenis.

Papildu reklāma

“Ražotājam pašam ir grūti konkurēt ar lielveikalu tīkliem, arī to interneta veikaliem, jo viņu sortiments ir plašs. Ja mums ir tikai mūsu vai sadarbības partneru produkcija, tas neatsver to iespēju iepirkties lielveikala interneta tīklā, kur visu var nopirkt vienkopus. Interneta veikalam kā tādam ir jābūt, tā ir reklāma,” skaidro uzņēmuma “Elpa” un internetveikala komunikācijas vadītājs Kaspars Čerņavskis.

“Pārtikas nozarē lielajiem internetveikaliem iet uz urrā, jaunajiem spēlētājiem šajā jomā vēl ir, kur augt, un pagaidām tā ir modes lieta,” viņš pauž.

“Kurzemes gaļsaimnieka” pārdošanas vadītājs Arūns Olseika pastāsta, ka ar uzņēmumu “Elpa” ir jau izveidojusies ilgu gadu sadarbība – abu uzņēmumu produkcija sortimentā ir iekļauta vairākās tirdzniecības vietās.

Iesaistīšanās “Elpas” veidotajā internetveikalā esot turpinājums sadarbībai. “Tā mums visiem ir papildu reklāma,” pauž pazīstamā gaļas pārstrādes uzņēmuma pārstāvis.

“Mēs interneta veikalam piegādājam preci kā ražotāji – tas notiek tāpat, kā veicam piegādes veikaliem. Mums pašiem ir arī savs plašs loģistikas tīkls, un savu maršrutu robežās piedāvājam arī paši privātajiem klientiem piegādāt preci uz mājām ar nosacījumu, ka adrese ir pa ceļam,” pieredzē dalās A. Olseika.

Piegādi pierāda ar foto

Runājot par internetveikala dzīvotspēju, jādomā, kā paplašināt sortimentu, lai vienuviet varētu nopirkt visu nepieciešamo, pauž “Elpas” pārstāvis.

“Lai tikai ar savu pienu darbinātu internetveikalu, tas īsti nav iespējams, jo mūsu valstī cilvēkiem nav maksātspējas, lai samaksātu par piegādi. Lai piegāde būtu par velti, jāpasūta produkti par noteiktu summu.

Piemēram, vai varētu nopirkt piena produkciju par 30 eiro? Ja mūsu produkciju, kur nelieto konservantus, tad diezin vai, ja lieto – tad tā var stāvēt.

Tās ir nianses,” skaidro K. Čerņavskis.

Produktus atkarībā no pasūtījuma veikšanas laika piegādā pēc divām vai trim dienām ar kurjera starpniecību.

Izpētot piegādes nosacījumus, tiek ievērotas drošības un garantijas prasības, piemēram, preces tiek nodotas, nodrošinot ne mazāk kā divu metru distanci starp kurjeru un preču saņēmēju, kā arī kurjers ir tiesīgs nofotografēt piegādātās preces pie mājas durvīm vai kopā ar saņēmēju bez viņa sejas iekļaušanas bildē, tādējādi pierādot, ka preces ir piegādātas.

“Tā ir sava veida drošība, ka prece ir piegādāta, ka sasniegusi saziņā ar klientu viņa norādīto piegādes vietu vai personu,” piezīmē K. Čerņavskis.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz