Labo tiltu pār Karpu
Autobraucējiem, kuri izmanto Grobiņas – Ventspils šoseju, ir jāuzmanās Sakas novadā pie tiltiņa pār Karpas upi. Tilts pašlaik tiek remontēts, un tam vienā pusē ir demontētas margas. Valsts akciju sabiedrības “Latvijas Valsts ceļi” Kurzemes reģiona Liepājas nodaļas vadītāja Baiba Kampmane pastāstīja, ka tilts pār Karpas upīti būvēts 1964.gadā, un to paveica “CBR-7”, kas pēc padomju ēras beigām pārtapa par SIA “Aizputes ceļinieks”, kura strādnieki arī tagad tur rosās.
Tiesa, būvobjekta ģenerāluzņēmējs ir firma “MA-taka”, no kuras arī prasīs atbildību par objekta kvalitāti, bet “Aizputes ceļinieks” ir piesaistīts kā apakšuzņēmējs.
B.Kampmane pastāstīja, ka notiekošo nevar saukt par tilta rekonstrukciju, jo tas skaitās esošo tikta elementu remonts. Tā laikā tiks nomainīta asfaltbetona sega, demontētas ietves ar margām un tā vietā uzstādīs dzelzsbetona barjeru blokus.
Bet pats interesantākais ir paredzēts tilta apakšējā daļā. B.Kampmane norādīja, ka parasti tilta konusus – daļu no upes krasta līdz tilta augšai – betonē ar monolīto betonu. Bet tagas konusi tiks stiprināto ar pretkorozijas gabioniem, un Liepājas rajonā šī ir pirmā reize, kad tiek izmantota šāda tehnoloģija.
Objekts jāpabeidz 90 dienās. Satiksme autobraucējiem remonta laikā netiks slēgta, vien pašiem autovadītājiem jāuzmanās šajā posmā.
Viktors Ulberts,
“Kurzemes Vārds”
Arī pašiem strādniekiem ir jābūt uzmanīgiem, jo nogāze no tilta pār Karpas upi ir ļoti stāva.