Ar trešo joslu pret sastrēgumiem
liepajniekiem.lv
Kad Tramvaja tilts bija slēgts satiksmei, Ganību un Ādu ielas krustojumā bija izveidota trešā josla. Pa divām varēja braukt taisni, bet pa labo joslu – lai nogrieztos no Jaunā tilta Ādu ielā. Nu atkal ir divas joslas, trešā josla norobežota un satiksmei slēgta. Tomēr, iespējams, to atjaunos.
Redakcijā vairāki autovadītāji vērsušies ar domu, ka trešā josla tomēr būtu saglabājama, lai neveidotos sastrēgumi. Turklāt zaļā zona starp brauktuvēm ir gana plaša, lai izveidotu normāla izmēra trešo joslu. Daļa tās taču jau noasfaltēta.
Liepājas Komunālās pārvaldes sabiedrisko attiecību speciālists Aigars Štāls atklāja, ka šis jautājums ir plašāks un tas jau ir skatīts Liepājas pilsētas domes Transporta infrastruktūras komisijā. Tā nolēma, ka ir nepieciešams uzsākt projektēšanas un saskaņošanas procesu. Pagaidu risinājums, kas bija atrasts būvdarbu laikā, nav iespējams un neatbilst Latvijas valsts standartiem, tāpēc ir nepieciešams veikt krustojuma pārbūvi.
Projektēšanu varēs uzsākt, tikko šim mērķim būs piešķirti līdzekļi. Minētais Ādu un Ganību ielas posms ir Latvijas valsts galvenā autoceļa A11 turpinājums Liepājas pilsētā. “Tāpēc uz to attiecas visaugstākās prasības – gan seguma, gan satiksmes organizācijas risinājumiem. Prasības ir jāņem vērā pārbūves projektēšanas gaitā,” uzsver Komunālās pārvaldes pārstāvis.
Projektēšana ietver arī ceļa drošības auditu, ko veic Ceļu satiksmes drošības direkcija.