Sācies bedrīšu gadalaiks
"Kurzemes Vārds"
Saraksts ar steidzami remontējamām bedrēm asfaltēto ielu uzturētājai – firmai “CTB” – ir iesniegts, taču jāpagaida, līdz tās izžūs, pastāsta Liepājas Komunālās pārvaldes Ielu infrastruktūras daļas vadītājs Mārtiņš Jākobsons. “Kamēr bedres vēl ūdenī, tajās asfaltu mest neprāts.”
Saraksts “nav pārāk garš”, jo tādu asfaltēto ielu, par kurām varētu teikt, ka tās ir katastrofālā stāvoklī, nav, viņš uzskata, jo lielākās ielas pilsētā ir atjaunotas, un tajās bedru pēdējos gados nemēdz būt. Vēl ir tikai februāris, laiks vēss, tādēļ labo tikai lielākās, dziļākās bedres ar asām malām, kuras autosatiksmē ir visbīstamākās. Šādas bedres aizdarina ar “auksto asfaltu”. Tas ir īslaicīgs risinājums. “Vidēja lieluma bedrītes ziemā ciet netaisa, jo ar auksto asfaltu tas nav efektīvi,” skaidro M. Jākobsons. Lai sāktu labot ielas ar karsto asfalta masu, diennakts vidējai temperatūrai jābūt vismaz plus pieci grādi. Turklāt ziemā asfalta rūpnīcas nestrādā.
Lielākoties steidzami labojamo ielu sarakstā ir Karostas un Jūrmalas parka apkaimes ielas, arī pa kādai brauktuvei centrā. “Galvenokārt tās ir mazas satiksmes intensitātes ielas,” teic Ielu infrastruktūras daļas vadītājs. “Kurzemes Vārds” novērojis šoziem izveidojušās bedres J. Janševska ielā, Peldu, Raiņa, Vītolu, Cenkones ielā. “Labprāt pieņemam ziņojumus, kur vēl kas lāpāms,” saka M. Jākobsons.