Trešdiena, 19. februāris Zane, Zuzanna

Iekustēties vajag katram!

Iekustēties vajag katram!
Foto: Publicitātes
29.06.2019 07:09

"Kurzemes Vārds"

Veselības ministrija jau pagājušajā gadā iesākusi vērienīgu kampaņu “Kustinācija”, kurā aicina ikvienu kustēties vismaz 30 minūtes dienā. Vispirms kustinatori instruktori iekustināja mazākos iedzīvotājus, viesojoties sākumskolās un pirmsskolas izglītības iestādēs, taču arī pieaugušajiem ir jāvelta laiks fiziskās formas uzturēšanai. Vingrojumus izstrādājuši kustību eksperti: treneris Viktors Lācis, fizioterapeits Mareks Osovskis un sporta ārste Sandra Rozenštoka.

PADOMI

Veicot vingrojumu, sekojiet līdzi, lai kustība neradītu diskomfortu. Kustības dēļ ķermenis izjutīs slodzi, taču aktivitātei nevajadzētu radīt aizdusu vai sāpes. Vingrojums jāatkārto 12 līdz 20 reizes atbilstoši savām spējām. Pirms un pēc vingrojumu izpildes ieteicams iesildīties un atsildīties, soļojot vai lēni skrienot 7 līdz 10 minūtes. Vingrojumi piemēroti cilvēkiem vecumā no 19 līdz 63 gadiem.

UZZIŅAI

*Žākļstāja – kājas plecu platumā.

**Mugura taisna – sasprindzināta gan muguras, gan vēdera muskulatūra.

***Iegurnis stingrs – sasprindzināta preses lejasdaļa, iegurņa daļa stabila, nav virzīta uz aizmuguri.

Foto galerija

Sadarbībā ar

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Aizmirsu paroli