Sestdiena, 27. aprīlis Tāle, Raimonda, Raina, Klementīne
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Pēteris Markots: Kuram vērienīgāka ballīte, lielāks pūlis, kuram vairāk balonu…

Pēteris Markots: Kuram vērienīgāka ballīte, lielāks pūlis, kuram vairāk balonu…
Foto: liepajniekiem.lv
27.05.2016 16:16

Pēteris Markots, SIA “Ardala” menedžeris

Uzņēmējiem piedalīties Kurzemes uzņēmēju dienās, tāpat kā ikvienā citā izstādē, piemēram, ”Ražots Liepājā”, ir ļoti būtiski. Turklāt vairāku iemeslu dēļ.

Pirmkārt, šajā izstādē uzņēmējs var parādīt to, kas viņam ir. Arī to, ko varbūt citi nezināja, kas tev ir. Piemēram, mēs varam parādīt lauksaimniekiem domāto produktu, par ko ne visi ir informēti. Tā ir lieliska iespēja sevi parādīt, izlīst no kaktiņa.

Jebkura izstāde, iespēja iziet tautiņās, nozīmē, ka tā ir iespēja parādīt sevi ne tikai tam klientam, kurš ieradies ar konkrētu mērķi, ir jau ieinteresēts. Tā ir iespēja par sevi un piedāvātajiem produktiem pastāstīt arī tiem, kuri, iespējams, par konkrēto uzņēmumu pat nav dzirdējuši.

Daudzi potenciālie klienti, braucot garām kādam veikalam vai salonam, kautrējas iegriezties: ko es tā iešu, man neko konkrētu nevajag. Un līdz ar to klients pat īsti neuzzina, kas konkrētajā veikalā vai salonā par preču un pakalpojumu piedāvājumu. Šeit ir tā vieta, kur klients var iegūt ne tikai plašu un detalizētu informāciju, bet arī produktus aptaustīt. Dažviet – pat nobaudīt un iztestēt. Un par baltu velti. Turklāt klients nejūtas kā potenciālais pircējs, viņš ir interesents.

Protams, ikviena izstāde ir uzņēmuma iespēja sevi parādīt klientiem. Bet tā ir arī iespēja sevi parādīt konkurentiem, kā arī izpētīt konkurentus. Ir interesanti paskatīties, cik daudz interesentu pieiet pie konkurentu produkcijas, cik – pie mūsu. Ir interesenti vērot, kuram vērienīgāka ballīte, lielāks pūlis, kuram vairāk balonu…

Tāpat šī ir iespēja dibināt kontaktus un gūt pieredzi. Pērn, piemēram, nodibinājām kontaktus ar zemnieku saimniecībām. Pamats tika ielikts un sadarbība turpinās. Un, protams, esam atvērti jauniem kontaktiem.

Mums pašiem arī ir interesanti paskatīties piedāvājumu un uzzināt ko jaunu. Gadās pat ko tādu, par ko iepriekš pat neesi dzirdējis. Pagājušajā gadā izstāde ”Ražots Liepājā” bija mazliet plašāka, bija daudz vairāk mazo ražotāju, jo pērn viņiem dalība pasākumā bija bez maksas.

Vienīgais, par ko man ir skumji, ir tas, ka šogad izstādē mazajiem uzņēmumiem, lai parādītu savu un savu produkciju izstādē, ir dalības maksa. Mazais mājas kūpinātājs, kurš taisa desas, sien sieru, gatavo saldējumu un tamlīdzīgi, tas ir papildu slogs.

Lielajām firmām tomēr ir vieglāk samaksāt šo dalības maksu, tādēļ lielo firmu izstādē ir vairāk. Manuprāt, mazajiem uzņēmējiem nebūtu jāmaksā dalības maksa par to, ka viņš arī vēlas sevi parādīt! Iespējams, tieši šī apstākļa dēļ kāda daļa mazo uzņēmumu šajās dienās izstādē nav.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz