Piektdiena, 26. aprīlis Rūsiņš, Sandris, Alīna
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Rihards Bērziņš: Bailēm nav vietas

Rihards Bērziņš: Bailēm nav vietas
19.02.2011 07:00

Atslēgvārdi

Šobrīd situācija valstī nav viegla, taču savā ziņā ir pateicīgs laiks uzņēmējdarbībai. Ja šeit viss būtu kārtībā, padomātu divreiz, vai ir maz vērts ko uzsākt. Brīvas nišas, kur iespraukties un pilnveidoties, manuprāt, ir. Ja vēlies ko uzsākt, bailēm nav vietas.

Pirms ar domubiedru dibināt “Kurzemes piedzīvojumu aģentūru”, secinājām, ka mums ir spēcīgas idejas un mērķi, ko īstenot. Esam vēl jauni, nesen absolvējām Liepājas Universitātes tūrisma vadības studiju programmu. Studējot, rakstot dažādus projektus, dodoties praksēs, guvām pieredzi, izpratni par Liepājas tūrisma nozarē notiekošo, apzinājām galvenās problēmas, kas reizē ir iespējas, kur darboties. Un tas ir tikai likumsakarīgi, ka šajā virzienā turpinām strādāt. Sākumā bija negulētas naktis, domājām, ko un kā darīt, kāda varētu izskatīties kopējā sistēma.

Domāju, ka tagad mums visi ceļi ir vaļā. Savu darbību pamazām izvērsīsim šeit, palēnām aptverot visu Kurzemi. Domāju, ka tā darīt ir pareizi. Kredītus uzņēmuma dibināšanai neņēmām, jo viegli nākusi nauda nav viegla nauda.

Noorganizēt pasākumu nav grūti, ja zina, ko un kā darīt, vissarežģītākais ir piesaistīt cilvēku uzmanību, tas, lai viņi šo pasākumu apmeklētu. Līdz ar grūto situāciju valstī, iedzīvotāju noskaņojums ir drūms, uz viņu pleciem gulstas slogs, pazudis dzīvesprieks. Tūrisma, kultūras un citu jomu pārstāvjiem šobrīd ir svarīgi izzināt un līdz ar to izdabāt cilvēku domāšanai. Vispirms jāpajautā sev, vai es šo lietu, pasākumu, varu atļauties kā normāls vidusslāņa cilvēks.

Attiecībā uz Liepāju un tūrisma nozarē notiekošo ir vairākas lietas, kas pieklibo, lai gan pilsēta ir ļoti labs resurss, un atpūtniekiem ir ko šeit piedāvāt. Man žēl dzirdēt, ka pēc vienas šeit pavadītas dienas kāds dodas prom uz Palangu, jo te vairs nav ko darīt. Manuprāt, pilsētai trūkst savas aktīvās zonas, arī kempingu. Atbraucot šeit atkārtoti, nevar piedāvāt vēlreiz apskatīt Karostu vai pilsētas centru, jo viesim gribas ko jaunu. Jāveido kompleksi piedāvājumi, piemēram, teātra apmeklējums ar vakariņā restorānā un atpūtu Spa centrā. Tas viss ir iespējams, jo esmu pārliecinājies, ka atsaucība no šo cilvēku puses ir liela, viņi ir ieinteresēti sadarboties. Manuprāt, kolosāls ir izstrādātais maršruts “Liepāja kā pa notīm”, arī skulptūras Kūrmājas prospektā, kā arī ēdienkartē ieviestais “Liepājas menciņi” būs tūristu piesaistošs elements. Pilsētas pašreklāmā jāakcentē tas, ka Liepāja ir pilsēta, kurā, piemēram, var gan iztrakoties, gan arī romantiski pavadīt laiku.

Rihards Bērziņš,
Kurzemes piedzīvojumu aģentūras vadītājs

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz