Atcelti avioreisi – kā rīkoties
liepajniekiem.lv
Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu saistībā arī korona vīrusa
izplatību un ierobežojumiem visā pasaulē, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) turpina pieaugt
saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par avio pakalpojumiem.
Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem, kā rīkoties situācijās,
ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai jāatmaksā
samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts, portālam liepajniekiem.lv pastāstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju atbalsta, sabiedrības informēšanas un komunikācijas
daļas vecākā konsultante EVIJA LENE.
Atgādinām, ja Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem situācijas risinājumiem:
Mainīt lidojuma datumu;
Saņemt atpakaļ samaksāto naudu;
Saņemt vaučeri no aviokompānijas.
Aicinām patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām vēršas ļoti liels skaits patērētāju, līdz ar to pieprasījumu apstrādes laiks var ieilgt.