Bankai visbiežāk uzdotie jautājumi
SEB Banka
Kādi ir pārskaitījumu izpildes laiki?
Pārskaitījumi starp SEB bankas
kontiem Latvijā notiek visu diennakti, arī brīvdienās un
svētku dienās. Pārskaitījumi eiro valūtā no SEB bankas uz citu banku Latvijā tiek
veikti darbadienās. Ja pārskaitījumu eiro valūtā iesniedz SEB bankas filiālē
līdz pulksten 15 un Ibankā/Telebankā līdz pulksten 16, maksājumu
nodod saņēmējbankai vai starpbankai tajā pašā dienā. Ja pārskaitījumu iesniedz
pēc norādītā laika, to nodod nākamajā darbadienā. Savukārt
ieskaitījumus eiro valūtā no citas bankas Latvijā uz SEB banku, darbadienās
pieņem piecas reizes dienas laikā. Tiklīdz naudas līdzekļi tiek nodoti
SEB bankas rīcībā, tos nekavējoties ieskaita klienta kontā. Pārskaitījuma
izpildes ātrums ir atkarīgs no maksātājbankas noteikumiem. Nepieciešamības
gadījumā aicinām sazināties ar maksātāju, lai noskaidrotu, cik ātri maksājums
tiks nodots saņēmējbankas rīcībā.
Kas
jādara, ja maksājumu karte ir nozagta vai pazaudēta?
Maksājumu kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā, drošības nolūkos kartes
darbība ir jābloķē. Lai apturētu SEB bankas izdotās maksājumu kartes darbību,
aicinām nekavējoties zvanīt pa SEB bankas Klientu centra tālruni 8777 vai programmā
“Skype” (lietotājvārds SEB_Latvia),
vai arī pa SIA “First Data Latvia” tālruni 67092555 (visu diennakti).
Lai saņemtu jaunu maksājumu karti, nepieciešams pieteikt kartes
aizvietošanu. To var izdarīt, uzrakstot iesniegumu Ibankā vai personīgi dodoties
uz tuvāko SEB bankas filiāli. Aizpildot pieteikumu filiālē, klientam jāuzrāda derīga
pase vai ES valstu identifikācijas karte, vai autovadītāja apliecība.
Maksājumu karte tiek aizvietota un nogādāta uz klienta izvēlēto filiāli
piecu darbadienu laikā. Komisijas maksu par aizvietošanu ietur saskaņā ar SEB
bankas vienoto pakalpojumu cenrādi.
Kā es varu atbloķēt/atjaunot piekļuvi Ibankai?
Privātpersonas atjaunot piekļuvi Ibankai un saņemt
jaunu paroli var, zvanot pa Klientu centra tālruni 8777. Ibankas atjaunošana
būs iespējama tikai pēc sekmīgas klienta identifikācijas, t. i., būs
nepieciešams nosaukt Ibankas lietotāja kodu, kodu kartes (vai digipass) numuru,
savus personas datus un atbildēt uz jautājumiem par pakalpojumiem, ko
izmantojat SEB bankā. Ja Ibankai ir piesaistīta jūsu e-pasta adrese un piekļuve
Ibankai ir bloķēta, to var atjaunot arī mājaslapā www.ibanka.lv, izmantojot sadaļu “Atjaunot paroli”.
Atjaunot piekļuvi Ibankai var arī, personīgi
ierodoties tuvākajā SEB bankas filiālē vai Klientu apkalpošanas centrā un
uzrādot personas apliecinošu dokumentu.