Svētdiena, 28. aprīlis Terēze, Gundega
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Kā sākt tiešās piegādes biznesu- dropshipping?

Kā sākt tiešās piegādes biznesu- dropshipping?
09.03.2018 14:54

Adaptive Media

Pēdējos gados tiešā piegāde (dropshipping) ir izpelnījusies milzīgu popularitāti jaunu uzņēmēju vidū. Tas ir saistīts ar daudzajām priekšrocībām, ko šī uzņēmējdarbības forma piedāvā. Uzņēmējs izveido e-komercijas veikalu, kurā tiek izvietots saraksts ar precēm, kas tiek pārdotas caur trešās puses piegādātāju vai ražotāju. Nav nepieciešams uzglabāt preces, kas nozīmē, ka jūs par tām nemaksājat līdz to pārdošanas brīdim. Salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem, droppshipping ir ļoti zemas sākuma izmaksas. Un tas nodrošina piekļuvi praktiski neierobežotam inventāram.

Izklausās ļoti daudzsološi, taču parasti tas prasa lielu darbu, lai varētu veiksmīgi konkurēt ar mazumtirdzniecības milžiem. Lai uzzinātu, kur un kā sākt, veiciet tālāk norādītās darbības.

1. Izvēlieties nišu

Nišas izvēle ir pats pamata solis. Parasti panākumus gūst tie uzņēmēji, kuri veltīja laiku, lai izpētītu peļņu nesošās nišas. Tām jābūt šauri specializētām un, vēlams, tam, kas jūs interesē. Daži no uzdevumiem, kas jāveic,  apsverot nišu, ir:

• izpētiet pašreizējās tendences

• apsveriet domu piedāvāt produktus, kas netiek pārdoti jūsu mērķauditorijas apgabalā.

2. Analizējiet konkurenci

Klienti salīdzinās jūs ar konkurentiem diezgan bieži. Tādēļ ir svarīgi, lai jūs darītu to pašu. Jums nav jābalsta visi lēmumi uz to, ko dara jūsu konkurenti, taču, izmantojot stipro un vājo pušu analīzi, varat uzzināt, kā padarīt jūsu veikalu veiksmīgu un likt tam izcelties. Atcerieties, ka jūsu klienti ir izsmalcināti pircēji, kas katru dienu saņem daudz solījumu par kvalitāti. Jūs varat nepievērst uzmanību konkurentiem un koncentrēties uz savām stiprajām pusēm, bet jūsu klienti ievēros visu, tāpēc viņi veiks savu konkurences analīzi.

Jums ir jāanalizē konkurentu mārketinga un reklāmas stratēģijas. Uz ko balstās viņu panākumi? Zemas cenas, augstas kvalitātes produkts, lieliska klientu apkalpošana? Atcerieties, ka jūs neveicat analīzi, lai varētu kopēt konkurentus, bet gan, lai saprastu, kā jūs varat izcelties. Ja atskārstat, ka, lai spētu konkurēt, jums būs nepieciešams ieguldīt vairāk naudas, variet internetā veikt kredītlīniju salīdzināšanu (joustoluotto vertailu).

3. Izvēlieties piegādātājus

Šobrīd vairumtirgotāju platformas veic darbības pret krāpnieciskiem piegādātājiem, taču joprojām tiek ieteikts veikt to uzņēmumu fona pārbaudi, ar kuriem jūs esat ieinteresēts sadarboties. Tas ne tikai nodrošinās, ka jūsu klienti saņems lielisku servisu, bet arī, ka viņi būs apmierināti ar produktu.

4. Izveidojiet e-komercijas veikalu

Vispopulārākā e-komercijas platforma ir Shopify, jo tai ir zemas izmaksas, tā ir viegli lietojama un ar daudz papildus lietotnēm, kas palīdz palielināt pārdošanas apjomus. Pēc veikala iestatīšanas nākamās darbības ir šādas:

• izvēlieties motīvu – tas ir jūsu veikala izskats. Pieejami gan bezmaksas, gan daudz advancētāki par maksu, tāpēc jums ir jāizvēlas, kas atbilst jūsu budžetam.

• uzstādiet veikalu – pēc tēmas instalēšanas varat to rediģēt. Pieejamas iespējas mainīt attēlus, fontus, krāsas, lai jūs varētu izveidot unikālu veikala dizainu.

• nosakiet cenas – lemjot par cenu politiku, jums vajadzētu padomāt par šiem četriem būtiskajiem faktoriem: ražotāja ieteikto mazumtirdzniecības cenu (MSRP), minimālās reklamētās cenas (MAP), jūsu peļņu un konkurentu cenām. Vispopulārākā ir MSRP pieeja.

5. Izmantojiet Google Analytics un Facebook Pixel

Ir ļoti svarīgi izmērīt veikala apmeklējumu, reģistrācijas un pirkumus, un citus pieejamos metrikas datus. Lai to izdarītu, jums ir jāizmanto Google Analytics datplūsmas un Facebook reklāmguvumu pikseļu dati. Kad ir iespējams izsekot katram reklāmguvumam, tas var dot jums priekšstatu par to, kas darbojas un kas nedarbojas. Izmantojot šīs programmas, jūs varat uzzināt, no kāda avota jūsu klienti atvēra veikalu, un izsekot to veiktajām procedūrām, kas noveda pie pārdošanas.

Kad viss ir paveikts, ir pienācis laiks atvērt veikalu un iekļūt nākamajā dropshipping biznesa posmā, kas ir reklamēšana. Lai cik jūsu veikals būtu labi uztaisīts, bez reklāmas tas paliks neredzams. Veidojiet reklāmas, rīkojiet konkursus, izmantojiet Instagram ietekmētājus un veiciet citus mārketinga pasākumus, cik vien iespējams! Lai rastu papildus līdzekļus jūsu reklāmas budžetam, varat izmantot, piemēram, ātro kredītu 1000 eiro apmērā (pienlaina 1000).

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz