SEB banka būs pieejama jebkurā diennakts laikā
SEB Banka
SEB bankas Klientu centrs jau 2016. gada sākumā
nodrošinās attālinātu klientu apkalpošanu 24 stundas diennaktī septiņas
dienas nedēļā. Ikviens varēs saņemt operatīvu informāciju un konsultācijas,
sazinoties ar bankas speciālistiem pa tālruni 8777, izmantojot Skype vai
rakstot Twitter un Facebook kontā.
SEB bankas dati rāda, ka klienti aktīvi izmanto
ne vien tradicionālos saziņas līdzekļus, bet arī sociālo mediju sniegtās
iespējas, lai noskaidrotu dažādus ar finansēm un bankas darbību saistītus
jautājumus. Klientu centrs gadā vidēji apkalpo vairāk nekā 400 000 ienākošo
zvanu, atbild uz 80 000 e-pasta vēstuļu, sniedz aptuveni 12 600
konsultāciju Skype vidē un Twitter tvītos. SEB bankas valdes
loceklis Arnis Škapars norāda: “Klientu apkalpošanas jomā notiek
nepārtraukta attīstība. Ņemot vērā arvien pieaugošo pieprasījumu pēc
informācijas vai konsultācijām ikdienas finanšu darījumos attālināti, no
2016. gada Klientu centrs sniegs atbalstu klientiem ne vien pagarinātā
darba laikā darba dienās un brīvdienās, bet 24/7 režīmā. Nākotnē plānojam Klientu
centra komandai piepulcēt papildspēkus, lai saīsinātu gaidīšanas laiku
klientiem, kā arī nodrošinātu operatīvu un kvalitatīvu apkalpošanu.”