Antra Ate: Mācību darbs ir pakļauts tehniskajām iespējām
Ārkārtējās situācijas dēļ pašlaik visu klašu skolēni mācās attālināti, arī 1.–4. klašu audzēkņi, kas mācības atsāka šonedēļ. Bērniem nepietiek viedierīču, kā arī daudzviet nav kvalitatīva interneta pieslēguma. Problēmas ar tehnisko nodrošinājumu atklājušas arī nevienlīdzību starp pilsētu un lauku skolām.
"Kurzemes Vārds"
Mēs esam tikuši ar šo problēmu galā, un mūsu skolas skolēni ar datortehniku ir nodrošināti. Pašlaik izskatās, ka visi var strādāt, taču, atklāti sakot, sāp sirds, ka neko neesam saņēmuši no valsts, kā tas tika solīts iepriekš.
Neko mums nepaskaidroja, taču, aprunājoties ar citiem, sapratām, ka notikusi šķirošana. Mūsu skolā ir pārāk maz bērnu.
Ja ir mazāk par 100 audzēkņiem, tad datori nepienākas.
Manuprāt, šāds dalījums nav godīgs. Laukos dzīvojošiem cilvēkiem nereti rocība ir krietni mazāka nekā pilsētniekiem.
Lai atrisinātu problēmu ar tehnisko nodrošinājumu, mūsu datorikas skolotājs pielika visas pūles un saveda kārtībā vecos, nolietotos datorus. Pērn pavasarī iegādājāmies trīs planšetdatorus. Vēl mūsu skolai tika piešķirts viens viedtālrunis. Tas arī viss.
Arī interneta nodrošinājums laukos mēdz būt sliktāks. Pagaidām sūdzības neesam saņēmuši, bet, vērtējot pēc skolas interneta pieslēguma, varam secināt, ka tas nav jaudīgs.
Ja mēs, skolotāji, visi vienlaikus strādātu no skolas, diez vai mēs to spētu. Mācību darbs ir pakļauts tehniskajām iespējām.
Antra Ate, Rucavas pamatskolas direktores vietniece