Lasītājs: Autobusa pasažieri kā malka?
…pirms M.Ķempes 5 gājēju pārejas autobusa šoferis strauji piebremzē, autobusā uz grīdas nokrīt sieviete, par laimi, viņu paspēja noķert sēdošie, pārējie stāvošie arī pamatīgi nogrīļojas. Neliels pārbīlis visiem. Viena no stāvošām pasažierēm skaļi izsaka pārmetumu šoferim, lai iemācās braukt, uz ko šoferis rupji atbrēc: “Nav ko staigāt! Atradusies, kas mācīs…” Sieviete izkāpj no autobusa, šoferis vēl brēc pa visu autobusu: “Skaties, skaties!”
Varbūt citam liksies pilnīgi normāla situācija, šoferis darīja pareizi vai arī otrādi, tikai man rodas jautājums: vai tiešām AS “Liepājas autobusu parks” šoferi ir tik ļoti nekompetenti?
Šajā vārdā ietilpst viena īpašība – pieklājība. Vai tiešām būtu daudz prasīts, ja šoferis atvainotos par tik strauju bremzēšanu? Jo domāju, ka M. Ķempes ielas gājēju pāreja ir diezgan pārskatāma, it īpaši no autobusa augstumiem. Kāpēc pasažierei bija jājūtas vainīgai par autobusa šofera neuzmanību? Jāklausās pārmetumus? Kāpēc viņi jūtas nesodāmi? Jo zina, ka mēs šo pakalpojumu lietosim, jo nav citas izejas.
Būtu liels ieteikums AS “Liepājas autobusu parks” valdes priekšsēdētājam – veikt autobusu šoferu apmācību, darbā ar cilvēkiem. Pie reizes arī pārbaudīt, vai šoferi nepārvadā pasažierus, kā malku, absolūti neiedomājoties par cilvēku drošību un ērtumu?
decibels ddd,
portāla lietotājs