Trešdiena, 22. maijs Emīlija
Abonēt

Lasi vairāk ar
liepajniekiem.lv abonementu

Līga Krēsliņa: Ir jādomā, ar ko tu vari būt interesants

Līga Krēsliņa: Ir jādomā, ar ko tu vari būt interesants
Foto: Egons Zīverts
11.10.2014 07:00

Līga Krēsliņa, biedrības "Liepājas Jaunie Vanagi" valdes priekšsēdētāja

Biedrība
“Liepājas Jaunie Vanagi” savās telpās uzņēma un
organizēja Kurzemes nevalstisko
organizāciju (NVO)
sadarbības forumu “Rudens
mostas NVO”,
kura
mērķis ir popularizēt
NVO darbību un svarīgumu sabiedrībā.

Šis
ir jau otrais mēģinājums šādu forumu organizēt, pirmoreiz
Kurzemes nevalstiskās organizācijas aicinājām sanākt kopā jau
pavasarī, bet tad atsaucība bija zema un pārcēlām uz rudeni.
Izskatās, ka tiešām NVO sāk strādāt rudenī, jo atsaucība ir
necerēti liela. Prieks, ka šāds pasākums notiek un tas, manuprāt,
ir izdevies.

Tas
bija arī ierosinājums no pašvaldības, jo tieši pašvaldība
vēlējās atrast jaunus sadarbības veidus ar nevalstiskajām
organizācijām, un viņi uzticēja mums šo pienākumu. Man liekas,
ka rezultāts ir un būs arī jaunas idejas, ko ieviest nākotnē.

Jebkurā
gadījumā vienmēr būs kāds ieguvējs no šāda veida pasākumiem
– radīsies jauni kontakti, jaunas sadarbības iespējas. Protams,
ne katrs būs kaut ko jaunu sev atradis, bet noteikti būs cilvēki,
kas turpmāk sadarbosies un arī uzlabos savu darbību.

Forumā
apskatījām būtiskus jautājumus un uzzinājām arī svarīgas
lietas, piemēram, sadarbībai ar medijiem, kas noteikti palīdzēs
uzlabot arī savu darbību. Tāpat
ļoti vērtīgi bija arī paklausīties Ventspils kolēģu pieredzi,
uzzināt, ko varbūt arī mūsu pašvaldība var mācīties no
ventspilniekiem.

Bieži
vien organizācijām liekas, ka redzamība nozīmē tikai preses
relīzi un ar to arī viss beidzas, jo ne vienmēr visas relīzes
tiek publicētas. Patiesībā ir ļoti daudz veidu, kā par sevi
stāstīt sabiedrībai savādāk, nevis tikai caur masu medijiem.
Organizācijām ir jāsaprot, kam viņi savu informāciju vēlas
nodot un, ko ar to vēlas pateikt.

Cilvēkiem
liekas, ka visiem par mani ir jāzina, bet tā nebūt nav. Ir jāspēj
nodefinēt sava mērķauditorija un informācija jānodod tieši šai
auditorijai, nevis visiem. Labāk, lai auditorija nav tik plaša, bet
informāciju iegūst tieši tie cilvēki, kuriem tā ir saistoša un
aktuāla.

Tāpat
ir jādomā par savas organizācijas “rozīnīti” – tas,
ar ko var uzrunāt citus un būt interesanti. Turklāt ne vienmēr ir
jāuzrunā tikai vietējā sabiedrība. Tas, protams, ir atkarīgs no
darbības jomas, ja veselības jomā nepieciešams uzrunāt tieši
vietējos iedzīvotājus, tad mums, kā jauniešu organizācijai,
interesantāk ir, ja par mums zina arī tālāk, ne tikai vietējā
līmenī.

Šobrīd
mums ir jau ļoti daudz sadarbības partneru ārzemēs – faktiski
visā pasaulē, izņemot Ziemeļameriku un Austrāliju. Piemēram,
jau janvārī pie mums brauks puisis no Peru un mēs kopā brauksim
mācīties uz Bolīviju. Ļoti labi partneri mums ir gan Eiropā, gan
Āzijā.

Ne
vienmēr partnerība nozīmē braukt vienam pie otra, jo tas ir arī
līdzekļu jautājums. Tajā pašā laikā šī sadarbība, kas
ietver viedokļu un dažādu metožu apmaiņu ar interneta starpniecību notiek
visu laiku. Ir jāizmanto pieejamās tehnoloģijas un jādomā, kā
to var izmantot savā labā.

Šobrīd aktuāli

Autorizēties

Reģistrēties

Klikšķini šeit, lai izvēlētos attēlu vai arī velc attēla failus un novieto tos šeit.

Spied šeit, lai izvēlētos attēlu.

Attēlam jābūt JPG formātā, max 10MB.

Reģistrēties

Lai pabeigtu reģistrēšanos, doties uz savu e-pastu un apstiprini savu e-pasta adresi!

Aizmirsu paroli

PALĪDZĒT IR VIEGLI!

Atslēdz reklāmu bloķētāju

Portāls liepajniekiem.lv jums piedāvā svarīgāko informāciju bez maksas. Taču žurnālistu darbam nepieciešami līdzekļi, ko spēj nodrošināt reklāma. Priecāsimies, ja atslēgsi savu reklāmu bloķēšanas programmu.

Kā atslēgt reklāmu bloķētāju

Pārlūka labajā pusē blakus adreses laukam ir bloķētāja ikoniņa.

Tā var būt kāda no šīm:

Uzklikšķini uz tās un atkarībā no bloķētāja veida spied uz:
- "Don`t run on pages on this site"
vai
- "Enabled on this site"
vai
spied uz